Un passeig per la fàbrica al mNACTEC (6è)

Resultat d'imatges de mnactecL’alumnat de va visitar el mNACTEC de Terrassa. Allà van gaudir d’una visita teatrelitzada on van fer un recorregut pels espais energètics originaris de la fàbrica i tot seguit entra en un joc teatralitzat on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en una fàbrica tèxtil de principis de segle XX. La visita està conduïda per personatges teatrals: l’amo, un obrer, una obrera….

Van aprendre aspectes tècnics del procés de la llana i van descobrir com vivien els obrers a començament de segle XX, tot posant-se en la pell d’un nen o nena d’aquella època, essent els protagonistes de la història que es narrava.

Al final van poder visitar la resta del museu i descobrir moltes coses i interaccionar amb una gran quantitat de màquines i aparells. Un autèntic luxe de visita!

Feu clic per veure totes les fotos

Aquest article s'ha publicat dins de 6è (Sisè), Cicle Superior i etiquetat amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.