L’ÚLTIM DIA D’ESCOLA

L’últim dia de curs ha estat molt intens, no acabàvem una activitat i ja començàvem una altra.
Hem anat a la sala d’actes del casal de la Sedeta a acomiadar a l’alumnat de 6è . Cada curs els hi hem fet un regal i els hi hem preparat una corografia.
L’alumnat d’EI els hi hem decorat entre tots i totes una bossa on la resta de cursos després els hi ficaven un regal fet per ells mateixos. Nosaltres que hem estat els seus fillols -les, a partir de la cara dels nostres padrins i madrines els hi hem dibuixat la resta del cos i ha quedat molt divertit. L’alumnat de P-4 han escrit els seus noms i l’alumnat de P-3 ha estampat les bosses. El nostre regal ha estat molt maco igual com els de la resta de cursos.
Un cop acabat l’acta de la Sedeta hem anat amb la resta de nens-es al pati de Primària de l’escola per veure com l’alumnat de 6è enlairava els globus , aquest acta ha estat molt emotiu.
Després a esmorzar, ja teníem molta gana. Seguidament hem celebrat l’aniversari de la nena i nens de la classe que compleixen anys aquest mes o durant l’estiu.
A continuació hem baixat al pati a prendre un “polin” que ens ha refrescat una mica, ja que el dia ha estat bastant calorós.
Finalment ens hem acomiadat del curs, hem recordat moltes coses. Quan la nostra mestra ens va conèixer diu que érem molt petits a comparació d’ara que hem crescut força. Com ens agradava ser pingüins, recitar el seu poema i caminar com ells. Després a P-5 també ens ho hem passat igualment molt bé essent astronautes.
Hem acabat fent-nos abraçades , petons i ens hem acomiadat fins el curs vinent .
Bon Estiu!

Aquest article ha estat publicat en - P5, Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.