MILLA CLAROR 2017

El diumenge 14 de maig una bona representació d’alumnes de l’escola La Sedeta vam participar  a la Milla Sagrada Família que organitza el poliesportiu Claror. Va ser una jornada amb un temps estiuenc i un gran ambient familiar . Felicitar a tots/es  participants en aquest esdeveniment i animar-vos a continuar l’any vinent.

Cal destacar els bons resultats d’alumnes de categoria Benjamí Femenina dins del TOP-TEN. Animar-vos a continuar gaudint de l’esport i de córrer.

Aquí us deixem unes imatges  perquè hi gaudiu. Si voleu consultar els resultats podeu anar a  www.claror.cat/lamilla/pagina/milla-resultats

Aquest article ha estat publicat en - ESCOLA, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.