ALIKE i les emocions…

Tornem a obrir el nostre bloc i ho fem amb una pel·lícula curta que serveix per a treballar les emocions i que ha agradat molt als alumnes.

ALIKE

Copi té una feina molt avorrida. S’esforça molt, però a mida passa el dia a dia es va apagant, perdent el seu color blau i convertint-se en gris, com la resta de la societat. Només l’anima el seu fill, que el torna a omplir d’alegria, recuperant el preciós color blau que el fa destacar de la resta.

Paste és un nen que va a l’escola i que està començant a aprendre la lectoescriptura, però no encaixa amb el que li demanen a classe. Paste és de color groc, molt diferent a la resta dels seus companys que són de color gris. La seva motivació és divertir-se jugant, pintant i deixant volar la seva imaginació. És un nen amb molta energia i que li costa fer cas a allò que mana el mestre. Dia rere dia, Paste anirà perdent la seva vitalitat i acceptant les normes que el converteixen en un nen apagat i trist, per fer allò que toca perquè és obligatori.

El seu pare, en observar el canvi d’actitud en el seu fill, que en principi era allò que realment desitjava, veu que no és feliç així i reflexiona, canviant la situació per trobar aquests moments que fan que el seu fill somrigui, s’asseu ell mateix i es crea un vincle de complicitat forta entre tots dos.

Us deixem amb la pel·lícula. Esperem que també us agradi!