I tu, què menges?

El passat divendres, 3 de novembre, ens van visitar a l’escola algunes alumnes en pràctiques del Grau de Dietètica i Nutrició de la URV.

Gràcies a elles vàrem poder aprendre una mica més sobre la piràmide alimentària i descobrir si les nostres dietes són equilibrades i adequades o no ho són.

Podeu veure més detalls de l’activitat en el següent enllaç:

I tu, com menges?

totes les fotos

Punt i seguit!

Acaba el curs 2014-2015 i comença l’estiu! Els nostres alumnes de 2n s’han fet grans i al setembre ja pujaran “al pis de dalt”. Serà un gran repte que, de ben segur, superaran si treballen com fins ara.

Alumnes: Els mestres que hem estat aquest cicle amb vosaltres us desitgem molt bon estiu, molta sort i sempre que vulgueu estarem a la vostra disposició! Una abraçada enorme! Us estimem!

David, Simeó, Maria, Isabel, Magda, Héctor, Anna, Rosa, Neus, Marc i Ruben.

Juny de 2015.

Aniversaris i aperitiu de comiat CI 2015

Reunió classes de 2n

El proper dilluns dia 1 de juny, a les 16:30 hores, es convoca a tots els pares dels alumnes de 2n a la sala d’informàtica (1r pis de l’escola).

Els temes a tractar seran la confirmació de matrícula per al curs 2015/16 i la reutilització de llibres a partir de 3r.

És important la vostra assistència!

Els mestres de 2n

Conta-contes!

Fa uns dies va venir a l’escola una conta-contes per a interpretar-nos la història del llibre “Qui sóc jo?”, de l’escriptor Gianni Rodari, un senyor italià molt conegut pels seus “Contes per telèfon” i molts més llibres per a infants.

A l’hora de lectura hem llegit diversos llibres durant el curs, entre ells, “Qui sóc jo”.

El conte parla d’un nen, que es diu Totó, el qual vol esbrinar qui és ell. Tasca difícil, ja que cada persona l’anomena de manera diferent. Avui està disposat a sortir de dubtes. Es pot ser alhora fill, nen i germà? Després d’un dia sencer preguntant a molta gent, Totó té la resposta.

La monitora ho va fer molt bé i vam passar una estona molt divertida!

Taller de contes: Qui sóc jo? 2n B 2015