BENVINGUTS!

Sigueu benvinguts al bloc de la Promoció del 2007 de l’Escola General Prim de Reus, punt de trobada entre els alumnes, mestre i pares i mares dels nens i nenes que enguany cursen 5è de Cicle Superior.

La Missi i el Dídac, tutors de 5è A i 5è B respectivament, serem els encarregats de posar-vos al dia de les activitats que anem realitzant en el nostre dia a dia així com d’altres extraordinàries, ja siguin celebracions, sortides o qualsevol altra.

Com a novetat, disposeu d’una secció anomenada “Calendari del Curs” on hi podreu veure tots els exàmens programats així com sortides o dies festius que durem a terme al llarg del Curs 2017 / 2018.

I en quant les fotos? Les podreu trobar en els diferents apartats i sempre amb un enllaç que us portarà a l’àlbum d’imatges d’aquella activitat. Així no us en perdreu cap!

Per acabar podeu trobar una pàgina de recursos educatius per tal de fer les vostres sessions d’estudi a casa molt més entretingudes i que els alumnes treballin d’una forma diferent els continguts apresos a l’aula.

Esperem que pugueu gaudir d’aquest bloc que reengeguem amb moltes ganes i il·lusió!

Missi i Dídac. Tutors de 5è.