La conversa que tenim pendent, sobre internet.

Debemos hablar con los niños sobre los riesgos que enfrentan en línea, dice Sebastián Bortnik, experto en seguridad de la información. En esta charla, Bortnik discute el tema de la “preparación” – la depredación sexual de los niños por los adultos en Internet – y describe las conversaciones que necesitamos comenzar a tener sobre la tecnología para mantener a nuestros niños seguros.

Orientació 2016-17

Comencem el període d’orientació del curs 2016-17.

Per què és important l’orientació?

Ens enfrontem a la presa de decisions cada dia de la nostra vida. La majoria de les vegades no en som conscients. Escollim la roba que ens posem, el que mengem, els amics… Però quan ens enfrontem a les decisions que afecten a la nostra vida acadèmica la cosa es complica. En primer lloc perquè pensem que el que decidim ara, afectarà a tot al nostre futur. A més a més.., no ens deixen pensar si ho volem fer ara o més endavant, ara és el vostre moment. Els alumnes de tercer i de quart d’ESO han de prendre decisions perquè tal i com està pensat el sistema és l’única opció. Però… Tenim bones notícies. Us podem acompanyar en el procés i nosaltres tenim moooolta experiència. Posem a la vostra disposició tots els nostre recursos: informació, consells… Qui? Els vostres tutors i tutores, el departament d’orientació, la coordinació pedagògica, coordinadora de cicle, ajuntament de Badalona… Anem a explorar!!!!

Resultat d'imatges de tercer esoResultat d'imatges de quart eso

Família – escola

• HÀBITS SALUDABLES

En aquest article us penjo un enllaç a la pàgina de la Generalitat que ofereix molts recursos i informació per orientar a les famílies en quant als hàbits saludables dels seus fills i filles. Feu click a sobre de la imatge i accedireu a la informació.

• ENQUESTES D’AUTOCONEIXEMENT

Si voleu aprofundir en l’autoconeixement… Aquestes enquestes pretenen ajudar-vos, com a pares i mares, a valorar el vostre nivell d’implicació sobre diferents aspectes de l’educació dels vostres fills. A partir de les respostes, podreu obtenir els punts forts de les vostres actuacions com a educadors i aquells altres aspectes que podríeu millorar.

Feu click a sobre de la imatge i anireu directament a les enquestes.