Publicat dins de Concurs | Deixa un comentari

Publicat dins de Novetats | Deixa un comentari

Guanyadors/es concurs Fotollibre 2018

Publicat dins de Concurs | Deixa un comentari

Club de lectura en català

Publicat dins de Biblioteca | Deixa un comentari

El dia de la dona

Dia de la Dona

Publicat dins de Biblioteca, Exposicions | Deixa un comentari

Celebrem el dia de la filosofia

Publicat dins de Exposicions, Filosofia | Deixa un comentari

Guanyadores Concurs Fotollibre 2017

Publicat dins de Concurs, Fotollibre | Comentaris tancats a Guanyadores Concurs Fotollibre 2017

Exposició de llibres de socials

Socials Abril 2017

Publicat dins de Exposicions, Socials | Deixa un comentari

Víctor Català – Caterina Albert

portadaalbertgran

Treball dels alumnes de primer d’ESO

L’any 2016 va ser l’any dedicat a l’escriptora empordanesa Víctor Català (1869-1966)

Coneguda sobretot com a autora de la immensa obra Solitud, ens ha deixat un llegat extraordinari amb la recopilació d’adagis i rodolins que s’han publicat amb el nom de Quincalla, mil adagis per aprendre vocabulari.

Ella era ben conscient que “a Catalunya cada dia es moren paraules”. Per aquest motiu, va passar els últims anys de la seva vida recollint refranys i paraules que pertanyen al nostre ric bagatge cultural.

Els alumnes de 1r d’ESO, que ara ja són a segon, van llegir-los, van comentar-los i en van fer una interpretació personal que us oferim en aquest muntatge en què també hi ha participat la Biblioteca del nostre institut.

Esperem que us agradin !!

Publicat dins de Exposicions | Comentaris tancats a Víctor Català – Caterina Albert

IV Centenario de la muerte de Don Miguel Cervantes Saavedra

A l’ any 2016 vam celebrar el IV Centenario de la muerte de Don Miguel Cervantes Saavedra.

A la biblioteca del l’institut es va realitzar una exposició per commemorar aquest fet.

Amb la col.laboració d’ alguns alumnes es va fer aquest vídeo.

Agraïm la participació del Departament de Castellà.

Publicat dins de Exposicions | Comentaris tancats a IV Centenario de la muerte de Don Miguel Cervantes Saavedra