Ahir vam anar a la LEGO FUN FACTORY i ens ho vam passar molt bé, fent un munt de construccions.
Els alumnes de 1r A, hem anat a la sortida del Museu Olímpic i de l’Esport de Barcelona. Ens ha agradat molt i ens em divertit compartint experiències amb els diferents esports.
Ja ha començat el curs i també hem escollit el nom de la classe.
Entre tots hem votat el nom de LEGO.
Us anirem informant dels nostres descobriments.
Hem treballat el cartell de la Mercè 2016 i ara ens toca a nosaltres fer el nostre. Mireu que concentrats estem!!
COM JA SABEU EL P5 A, ÉS LA CLASSE DELS COTXES. AL PRINCIPI DE CURS VAREM DECIDIR TREBALLAR ELS COTXES PERÒ SOBRETOT ELS TEMES DE SEGURETAT VIAL. I PER FER LA NOSTRA “SORTIDA DE PROJECTE” VAREM TRIAR QUE LA GUÀRDIA URBANA VINGUÉS A L’ESCOLA.
AVUI DIJOUS HAN VINGUT DUES GUÀRDIES URBANES, L’ESTER I LA MARIA JESÚS, QUE AMB LES TRES BESSONES ENS HAN EXPLICAT MOLTES COSES QUE HEM D’APRENDRE I NO OBLIDAR MAI: LA IMPORTÀNCIA DEL CINTURÓ DE SEGURETAT DELS COTXES, COM HEM D’ANAR PEL CARRER, COM L’HEM DE CREUAR I PER ON, PERQUÈ HI HA DOS TIPUS DE PAS DE VIANANTS…
DESPRÉS ENS HAN FET UN REGALET, EN TAC, UN CINTURÓ DE SEGURETAT PETITONET PER ENGANXAR AL VIDRE DEL COTXE DE CASA.
A PARTIR D’AQUEST CURS, A P5 I A ALTRES CURSOS DE L’ESCOLA TREBALLAREM DIFERENTS TEMES AMB LA COL.LABORACIÓ DE LA GUÀRDIA URBANA DE BARCELONA.
La mare de l’ERIC SEGÚ ens ha portat un conte que ens ha relaxat moltíssim. Hem aconseguit arribar a l’estat de la CALMA.
Moltes gràcies!!
AVUI 1 DE JUNY CELEBREM EL DIA DEL MEDI AMBIENT.
A LA CLASSE HEM TREBALLAT ELS TIPUS DE CONTENIDORS I EL QUE HEM DE DIPOSITAR EN CADASCUN D’ELLS PER PODER RECICLAR-HO DESPRÈS I CUIDAR EL NOSTRE PLANETA.
ALGUNS NENS I NENES HEM PORTAT, DE CASA, ALGUNA COSA PER PODER RECICLAR-LA I TAMBÉ HEM AGAFAT COSES QUE TENÍEM A LA CLASSE.
Avui, dimarts, desprès del pati hem tingut una sorpresa.
Ens esperava la Sara, cosina d’un nen de 2on., que és cooperant catalana en un camp de refugiats de Grècia. Ens ha explicat moltes coses de com és la vida en un camp, quina és la seva tasca… Nosaltres l’hem fet moltes preguntes sobre els nens que hem vist a les fotos i el video. Què fan, com és la seva escola, són feliços?
AMB LA AUTORITZACIÓ DE L’ELENA HEM FOTOGRAFIAT EL CONTE QUE ENS HA EXPLICAT QUAN ENS ENSENYAVA ELS MASSATGES.
HAVÍEM FET UN VIDEO AMB LA MATEIXA MÚSICA QUE HAVÍEM ESCOLTAT AQUEST MATÍ, PERÒ… A L’HORA DE PUJAR EL VIDEO A YOUTUBE,PER DESPRÉS PENJAR-HO AQUÍ, NO HEM POGUT PERQUÈ LA MÚSICA ESTÀ PROTEGIDA.
PERÒ US LA RECOMENEM: ” AMI TOMAKE”.
ÉS UNA CANÇÓ HINDÚ QUE SIGNIFICA “T’ESTIMO FILLET MEU”.
Com ja sabeu, a P5, estem treballant dues emocions molt contradictòries: la ràbia i la calma.
Treballar les emocions a l’escola és molt important. Intentem ensenyar als nens com gestionar les pròpies emocions: controlar la ràbia, conèixer la por, acceptar els errors, tenir empatia, tenir una bona autoestima… Ensenyar a controlar les emocions és diferent de reprimir-les. És important que els nens/es aprenguin a expressar-les d’acord amb el moment, la situació i les persones presents.
Per treballar la calma hem comptat amb la col·laboració de dues especialistes en ioga per a nens i vàrem relaxar-nos en una sessió meravellosa.
Avui hem gaudit d’un taller de massatges, a partir del conte d’una girafeta que no podia dormir i els seus amics que la volien ajudar.
Elena Andrés a partir del seu conte, el titella i la música ens ha ensenyat com fer-los.
Els posarem en pràctica a la classe!!