La Jaumeta

Logo inicial JaumetaFoto Aina

Si cliqueu a sobre de la imatge, tindreu una SORPRESA!

Entenem la biblioteca com un espai escolar privilegiat per a l’aprenentatge, per gaudir de la lectura i com espai de recerca i informació. Alhora formem usuaris i usuàries de biblioteques crítics i competents.

HORARI:

De dilluns a divendres en horari assignat a les classes, a grups del servei de menjador i a activitats extraescolars, acompanyats de la persona responsable.

Pel fet de ser alumne/a del centre o bé per formar part de la comunitat educativa, directament es considera usuari o usuària de la biblioteca.

PRÈSTEC:

Per als préstecs seguirem les següents recomanacions:

El termini de préstec és de 15 dies per als llibres d’imaginació. Els llibres de coneixements i les revistes es presten per un termini de 7 dies. En acabar aquest termini es pot tornar a renovar sempre que no hi hagi cap altra persona en llista d’espera. En el préstec a domicili el màxim és 1 llibre i 1 revista.

Préstec  CI: Dilluns d’11:30 a 12:00

CM: Dijous d’11:30 a 12:00

CS: Dimarts d’11:30 a 12:00

EXCLÒS DE PRÉSTEC:

Obres de referència (diccionaris, enciclopèdies, etc.), publicacions en sèrie del mes vigent i jocs.

SERVEI D’INTERNET:

L’ús d’internet a la biblioteca és exclusivament per la recerca d’informació.

NORMES PER A UN BON FUNCIONAMENT:

La biblioteca és un espai comunitari on la convivència i el respecte mutu són aspectes importants. Cal mantenir-hi una actitud correcta, s’ha d’evitar sorolls, comportaments i/o activitats que puguin interferir en el bon funcionament del servei o molestar a altres persones.

És molt important tenir cura dels documents deixats en préstec. Si qualsevol usuari o usuària perd o fa malbé caldrà comprar el mateix document o bé abonar-ne l’import.