L’HORA DEL CONTE

“L’hora del Conte” és una activitat que encetem aquest curs des de la biblioteca de l’escola a proposta de la Sandra Anitua, mare de  l’escola. Aquesta activitat va adreçada als alumnes d’Educació Infantil amb l’objectiu de gaudir dels llibres, àlbums il·lustrats, narracions, així com de  cançons i danses del món.

El passat dimecres vam realitzar la primera sessió  aquest cop adreçada els nens i les nenes de la classe Sireneta i la classe dels  Minions d’educació infantil (5 anys).

La Sandra,  va portar àlbums il·lustrats sobre porquets i llops. I va narrar l’àlbum de “Los Tres Lobitos y el Cochino Feroz”  d’Eugene Trivizas i Helen Oxenbury. Ediciones Ekaré.

La seva narració va captivar l’audiència des del primer moment i vam seguir amb gran atenció les peripècies dels petits llobatons i el ferotge i maligne porquet que se’ls volia cruspir. Sort que tots van ser salvats gràcies a l’intens perfum de la casa construïda amb diferents tipus de flors pels llobatons.

Desprès d’aquesta història encara vam voler veure l’altre àlbum.

Es convida als participants pares, mares i àvis/es o acompanyants, que vulguin explicar un conte o una cançó es posin en contacte amb la Sandra per tal de poder-ho organitzar.