ACOMIADAMENT DEL CURS!

Ja fa uns quants dies vàrem acomiadar el COM i EL TIM. Primerament vam fer el comiat dels alumnes de sisè . Els seus fillols van entregar  una  samarreta de record. En segon lloc, el COM i el TIM ens van fer una última visita, i per fi vam trobar el tresor que portem tot el curs buscant. EL TRESOR ETS TU!!! Som cadascú de nosaltres i no ens el podem quedar, cal que el COM x TIM!!!

ANIVERSARIS ESTIU

Avui hem fet les corones dels companys i companyes que faran els anys durant l’estiu. Perquè s’enrecordin de nosaltres el seu dia.

Publicat dins de Aniversaris | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, MARCOS!!!

Avui, a mes de gaudir dels jocs d’aigua, és l’aniversari del Marcos. I l’hem celebrat tots plegats fent-li la corona, cantant i bufant el pastís.

Ja tens 4 anyets!!! Moltes felicitats, guapa!

Publicat dins de Aniversaris | Deixa un comentari

TASTET DE FRUITES D’ESTIU!!!

Avui hem fet l’últim tastet de fruites d’estiu del curs. Un bon esmorzar ben fresc i saludable.

MOLTES GRÀCIES!!!

Famílies, MOLTES GRÀCIES pel regalet!!!

Els nens i nenes estaven molt contents de veure’s a l’àlbum. És un record preciós!!!

Un cop més us vull donar les gràcies per confiar-me els vostres tressors més preuats. He estat molt a gust i he gaudit i he après molt de tots ells. Mai em deixen de sorprendre i és molt emocionant veure’ls créixer.

Ens veiem el dia 29 per l’entrega d’informes, farem una petita xerradeta per tancar el curs.

Gràcies, de debó!!!

Publicat dins de General | 1 comentari

SORTIDA DE PROJECTE

Avui hem fet la sortida relacionada amb les nostres investigacions d’aula. Hem anat a LA CASA DE LES ABELLES. Allà, en Ramón i la Cèlia ens han ajudat a veure i viure en directe un munt de coses que ja sabiem. Però també l’hem après moltes de noves que ens han sorprès, com per exemple el color de les abelles: sabíeu que no són grogues i negres?

En arribar hem esmorzat. Despré hem escoltat l’explicació d’en Ramón, sobre les flors, la polinització, les cases de les abelles, els insectes… un munt d’informació molt interesant.

Tot seguit ens hem convertit en apicultors per una estona i hem anat a veure-les en directe. Hem vist la reina, l’abellot, les treballadores, les larves, les pupes… com algunes portaven el pol·len a les potes, com en algunes breques ja es veia la mel…

I per acabar hem preparat unes etiquetes per al pot de mel. La mel de la bresca l’hem ajudat a treure nosaltres, amb una màquina molt gran i amb molta força per fer-la rodar. I després de colar-la perquè estava una mica barrejada amb la cera, la Cèlia l’ha anat posant als pots que ens ha regalat. No cal fer-li res més, natural, directa i a punt per prendre. Aquesta és per casa, però allà també ens n’ha donat per tastar.

Ara ja sí, toca dinar i jugar una estona en un camp ben verd i en plena natura.

Un dia ben complert!!!

Publicat dins de Investigacions d'aula | 1 comentari

Tallers de psicomotricitat fina

Aquests últims dies hem estat fent els últims tallers de psicomotricitat fina. Ens agrada realitzar les diferents propostes, tot jugant, practiquem la pinça, anem adquirint precisió i agafem força a les mans.

Publicat dins de Psico Fina | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, ANA!!!

Avui és l’aniversari de l’Ana. I l’hem celebrat tots plegats fent-li la corona, cantant i bufant el pastís.

Ja tens 4 anyets!!! Moltes felicitats, guapa!

Tastem el pol·len!

Aquesta setmana, la Pola ens ha portat en un potet una mica de pol·len. Ja ens va explicar que en menjava amb el iogurt i vam trobar interessant poder-lo veure i tastar. N’hem parlat molt amb el front de la mel i les abelles. Així que divendres vam fer-ho. Alguns ens va agradar molt, té un gust dolcet. Barrejat amb el iogurt segur que ens encantaria. Moltes gràcies!!

Publicat dins de Investigacions d'aula | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, SARA!!

Dissabte és l’aniversari de la Sara i divendres passat, ho vam celebrar amb els companys.

Vam fer una corona, vam bufar el pastís i vam cantar totes les cançons d’aniversari que sabem.

Ja tens 4 anys, Sara. FELICITATS!!!