PER MOLTS ANYS, SAFIA!

La setmana passada vam celebrar l’aniversari de la Safia que va fer 4 anys el dia 6 de gener.

És la primera en encetar el pastís del 4. Moltes felicitats, guapa!!!

Publicat dins de Aniversaris, General | Deixa un comentari

VISITA DEL PATGE MELGABÀ!!!

Cada any a la nostra escola hem rebut la visita del Patge Melgaba. Quins nervis i fins i tot teniem papallones a la panxa. Tots els nens i nenes d’Educació Infantil estavem esperant el patge “MELGABA” al teatre de l’escola. Finalment ha arribat i l’hem rebut amb una música molt alegre. Li hem pogut entregar totes les cartes perquè les facin arribar als reis.

CAGUEM EL TIÓ!!!

L’últim dia abans de les vacances de Nadal vam notar que el tió estava tip. Per això calia preparar-lo i deixar-lo una estona tranquil abans de cagar-lo. Picant ben fort i cantant la cançó…. sorpresa!!!

Quina sort vam tenir! Ens va cagar uns contes molt divertits i  unes quantes capses de neules que ens ens vam menjat entre tots

Moltes gràcies tió, i fins l’any que ve!

MARXEM DE COLÒNIES!

Al mes de març ( 22 i 23 ) abans de Setmana Santa, farem la sortida de colònies. Estem molt contents perquè sou una bona colla els que us heu animat a apuntar als vostres fills i filles! Us deixem l’enllaç a la pàgina web de la granja-escola Castell de Fluvià. Ja sabeu que ens podeu consultar qualsevol dubte que tingueu. Serà una experiència fantàstica!!!

Publicat dins de Sortides | Deixa un comentari

HA VINGUT EL TIÓ!!!

Ahir per la tarda vam rebre una trucada molt important. El tió ja havia arribat a la nostra escola però no ens trobava. Ens va donar algunes pistes del que veia i així el vam poder trobar. Quina emoció!!!

Estava content i nosaltres encara més! Ara toca cuidar-lo bé. L’hem posat ben calentó amb la manteta i li donem de menjar cada dia. Quan estigui ben tip provarem de fer-lo cagar a veure si ens porta alguna coseta.

EL NOM DE LA CLASSE

Durant molts dies hem estat parlant del nom de la nostra classe. Primer vam fer una visita per l’escola per veure quins noms havien possat els altres grups i motivar-nos a decidir-ne un que ens identifiqués com a grup. Ara que ja estem tots i totes molt més contents i contentes a l’escola, ha estat més fàcil parlar-ne. Al principi teniem un munt d’opcions. En les primeres converses van sorgitr idees com: ELS LLEONS, LES PAPALLONES, ELS GLOBUS, LA PATRULLA CANINA, ELS COTXES, LA PROZEN, LA CAPUTXETA VERMELLA I LES MARIETES.

Però després de la segona votació vam descartar els que tenien menys èxit i ens van quedar 3 opcios: LA PATRULLA CANINA, LES PAPALLONES I ELS GLOBUS.

I com ja sabeu, el nom que ha sortit guanyador ha estat LA PATRULLA CANINA!!!

Ara ens toca parlar de com volem decorar la nostra porta perquè estigui ben bonica i ens identifiqui.

Publicat dins de Activitats de classe | Deixa un comentari

LES NOSTRES CANÇONS DE NADAL

S’acosta el Nadal i ja estem preparant l’actuació amb molta il·lusió. Cada dia assagem al teatre i esperem amb moltes ganes el dia 20 per ensenyar-vos-la. Aquí les teniu, perquè us vagin sonant. Als enllaços també hi he afegit moltes cançons de Nadal que estem aprenent aquest dies.

Publicat dins de Activitats de classe, Nadal | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, YAIZA!!!

Ja fa dies que vam celebrar l’aniversari de la Yaiza. Ja té la corona que li hem fet entre tots i també ha bufat el pastisset. Per molts anys, guapa!

Ara ja tots i totes tenim 3 anys!!

Publicat dins de Aniversaris, General | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, AIÓN!!!

La setmana pasada va ser l’aniversari de l’Aión, però estava malalt i no ho vam poder celebrar. Avui li hem fet la corona entre tots i ha bufar les espelmes. Moltes felicitats, guapo!!! Ja tens 3 anyets!

Publicat dins de Aniversaris | Deixa un comentari

PRIMERA TROBADA DE PADRINS I FILLOLS!!!

L’escola té un programa d’apadrinament lector que funciona a partir de P4. Padrins i fillols es reuneixen un cop per setmana per llegir junts una estona.

A P3 no ens trobem tan sovint, però també tenim uns padrins que venen a fer algunes activitats amb nosaltres de tant en tant. Establim un primer contacte per tal de conèixer-nos i agafar confiança. Els nostres padrins són els nens i les nenes de 2nA, de la classe “Els emojis”.

Només arribar ens hem trobat amb la sorpresa que ens han fet un regal, unes targetes amb la nostra foto i el nom les utilitzarem per començar a treballar l’escriptura del nom.
Ja us anirem explicant què farem junts, de moment vam compartir una estona de joc amb ells. Aquell dia, però, faltaven molts companys i alguns encara no coneixen el seu padrí o padrina, però en farem un altra i ja us els presentarem millor.

Publicat dins de Padrins | Deixa un comentari