FIRETA DE CONTES!!!

Aquest matí hem passat una bona estona compartint els contes que hem portat de casa.

Publicat dins de Contes, Festes, General | Deixa un comentari

La llegenda de Sant Jordi

Publicat dins de Contes | Deixa un comentari

PSICOMOTRICITAT

Els dies de psicomotricitat els esperem amb moltes ganes perquè ens ho passem genial. Aquí us deixo unes quantes fotos de diferents sessions.

Publicat dins de Psicomotricitat | Deixa un comentari

PASQUA!

Durant la Quaresma hem estat treballant a partir d’una roda amb l’abecedari, el joc del “PASSA LA Q” un munt de paraules que hem endevinat i de les quals hem parlat. Valors molt bonics i altres actituds que potser no ens agraden tant i que podriem mirar de millorar.

Ahir a la tarda vam fer una petita celebració sobre la Pasqua, tot recordant el que haviem treballat. Ens hem adonat que la PASQUA és com una rentadora, que neteja les coses lletges i ajuda a viure millor.  Amb aquest símbol hem fet el pas a la renovació que arriba amb la Pasqua.

També hem escoltat aquesta cançó:

Cliqueu per veure les fotos

Publicat dins de Festes, General | Deixa un comentari

La primavera de Vivaldi

Aquesta setmana hem treballat l’audició de la primavera de Vivaldi, i tot escoltant-la hem imaginat que estavem en un prat ple de flors i animalons de primavera.

Cliqueu per veure foto

Publicat dins de Música | Deixa un comentari

PER MOLTS ANYS, ALAN!!!

Durant les vacances, l’Alan ha fet 4 anys!! I avui ho hem celebrat a l’escola, fent la corona i bufant les espelmes.

Felicitats, campió!!!

Publicat dins de Aniversaris | Deixa un comentari

Colònies al Castell del Fluvià!

Els últims dos dies del trimestre vam gaudir d’una experiència ben bonica a la casa de colònies del Castell de Fluvià. Els vostres fills i filles van gaudir moltíssim i us agraeixo un cop més la confiança. Segur que us han explicat la seva aventura.

No he penjat les fotos abans perquè amb molta pena us he de dir que vaig tenir un problema amb les moltíssimes fotografies que tenia d’aquests 2 dies. Vaig pensar que les tenia ja pujades al google fotos i vaig esborrar-les del meu mòbil. Mai abans m’havia passat. Em sap molt de greu i durant tots aquests dies estic intentant amb persones enteses en la matèria, fent mil provatures per tal de recuperar-les. No he perdut la confiança en que les podré recuperar i de seguida que pugui us les faria arribar. Sembla que encara hi ha alguna opció que no han provat. De debò que ho sento molt!

Mentrestant he recopilat algunes de les que han fet altres mestres on hi apareixen els vostres fills i filles. Aquí us les deixo.

Publicat dins de Sortides | Deixa un comentari

ENGLISH WEEK!!!

We have had a very fun week whith the activities of the English week. On Monday, 6th course students performed the play “Pretty Ritty”, on Tuesday Lucy told us the story of The Gruffalo and we made a very scary mask and on Wadnesday we made the Easter “mona”. English is fun!

Un dia a l’escola!

Per si algú encara no l’ha vist, us deixo un vídeo que tenim per mostrar com és un dia a infantil a la nostra escola. Esperem que us agradi:

M’AGRADA ANAR DE COLÒNIES!

Ja queda molt poquet per anar de colònies a la granja!!!

Aquests dies hem estat parlant dels animals que hi podem trobar, aprenent cançons de la granja i els seus animals, escoltant sons, pintant la nostra granja i els animals que ens agrada posar-hi, observant imatges de la granja. Quina emoció!!!

Als enllaços de la part dreta hi podeu trobar moltes més cançons.

Publicat dins de Cançons de classe, Sortides | Deixa un comentari