Les nostres cançons

En aquesta pàgina anirem col·locant cada dimarts la cançó de la setmana que haurà presentat algú de la classe. Aquesta cançó és una de les que més agrada a aquesta persona.

Però la classe no la formen només els alumnes. Avui era el torn de l’Ivan que ens ha presentat “Corren” del grup de rock català Gossos que, juntament amb Macaco, canten una cançó molt maca.

I l’últim dels alumnes que faltava per presentar la seva cançó, el Sergi Folch, ha volgut compartir una crítica a la societat plasmada amb la cançó “Wings” de Macklemore x Ryan Lewis.

La Claudia ens ha presentat un nou treball d’Abraham Mateo: “Lanzalo”. Aquí teniu la cançó.

La Nayara Garcia ha compartit amb nosaltres la última cançó d’un dels artistes més internacionals: David Bisbal. El títol és “Mi princesa”.

L’Alejandro ens ha presentat un clàssic de Bob Marley versionat per Bobby McFerrin. Com ens ha dit l’Alejandro el missatge d’aquesta cançó és: deixa enrere els problemes i sigues feliç. Doncs així farem oi científics?

La Marina ens ha animat el dia amb la cançó “Señorita” d’Abraham Mateo.

La Wissal ha compartit una cançó ben animada. Es diu “Domino” i és de Jessie J.

El Roque ens ha portat un clàssic de la guitarra espanyola, Camaron de la Isla, amb “Como el agua”.

Amb la cançó de la Vera hem començat la setmana de manera feliç ja que la cançó presentada es diu “Happy” de Pharrell Williams.

La lletra no és gaire complicada però la cançó que l’Héctor ens ha presentat sí que és força divertida.

El Pau ens ha presentat una versió divertida de la cançó Ding dong song, interpretada per dos joves a casa seva.

La Carla ens ha presentat la cançó de Eiza “Te acordarás de mi”. Voleu escoltar-la?

L’Aroa ha volgut compartir una cançó de Abraham Mateo titulada “Girlfriend”.

Avui ha estat el torn de la Nayara Prieto i la cançó que ha triat és una ben moderna i refrescant de Pitbull.

I avui la Nerea ens ha presentat un clàssic de Michael Jackson: “Trhiller”.

L’Ana ens ha presentat una cançó molt important per a ella i la seva família. Es titula “La gloria de Dios”.

L´Arnau ens ha presentat l´últim vídeo del trimestre. Aquí el teniu. Esperem que us agradi!!!!!!

La Yasmina ens va presentar una canço de Nadal aqui la teniu

I com s’apropa el Nadal… l’Àlex ha compartit amb nosaltres la següent cançó:

Avui el Toni ens ha presentat la cançó “Gorillaz” que té un vídeo molt divertit. Mireu i escolteu.

L’Alba ens ha presentat una de les cançons de moda del moment: “Wake me up” d’Avicii. Voleu escoltar-la? Aquí la teniu.

La Paula ens ha presentat la cançó “Wide awake” de Kate Perry.

La tercera ha sigut la Noa que ens ha presentat la cançó “Hurricane” de Bridgit Mendler, actriu de la sèrie “Buena suerte Charlie”.

El segon ha estat l’Oriol que ens ha presentat la cançó “Get lucky”. Aquí la teniu.

La primera ha estat la Rocio que ens ha presentat la cançó de LITTLE MIX “Wings”. Aquí la teniu.

21 thoughts on “Les nostres cançons

1. Paula rodriguez de la roza

Hola Ivan a quedat molt bé aquesta pàgina i la cançons es veuen molt bé
    Fins demà
    Adéu un peto

2. Sergi Folch

Hola!!!! Li he ficat la cançó a la meva mare i li ha agradat. Rocio com t’ho has fet per convençer a la meva mare, perquè si m’ho dius, jo la conveceré perquè em compri xuxes.

3. julia martinez

Hola soc la Júlia os parlo des de casa meva a Tuixent fa un dies va nevar força, i 5 dies vam anar a esquiar, cansa molt .Espero que hus vgji ve aquest trimestre mireu el nostre blog hi han novetats. tuixent1314blogspot.com

1. Els científics bojos Post author

Ei Júlia,nosaltres també anirem a la neu aquest divendres 21 a fer una excursió amb raquetes de neu. Avui entrarem al teu bloc. Adéu guapa 🙂

4. marina!!!!!!!!!!

HOLA IVAN, ESTIC DE MOLT BON HUMOR, NO PARO DE VEURE LA CANÇÓ DEL PAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    EL NOI DE DARRERA EM FA RIURE MOLT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    XD XD XD XD XD XD XD XD XD
    :0

5. Paula rodriguez de la roza

Hola Ivan, ja tenim 17 cançons i 3.855 visites
    Que xuli!!!!! Fins demà.
    Adéu
    PETONS

6. Nayara García

Hola Ivan, ja tenim 4.310 visites i 21 cançons.
    També et volia dir que tenim una província nova que ha estat un amic del meu pare que li vaig dir que ens visiti.
    Adéu, Fins demà!!!