Els nostres vídeoclips

En aquesta pàgina anirem col·locant cada divendres el vídeoclip de la setmana que haurà presentat algú de la classe. Aquest vídeoclip és un dels que més agrada a aquesta persona.

L’Àlex ha presentat la cançó “Sube la mano y grita gol” amb un dels vídeoclips que h ha de la cançó que originalment va interpretar David Bisbal.

L’Alba ha presentat el vídeoclip “Thinking out loud” d’Ed Sheeran. Una cançó molt xula.

La Yasmine ha presentat un a de les cançons de moda de rock català del grup Txarango. es titula “Músic de carrer”. Molt maca.

La Noa comparteix amb nosaltres un vídeoclip que parla de com se sent una noia que sempre se li riuen d’ella un grup de companyes de l’escola. Molt interessant i profunda la cançó de Jessie J “Who’s laughing now”.

El Toni ha compartit el vídeoclip de Bruno Mars de la cançó “Uptown funk”. Una cançó molt de moda li encanta.

Avui la Paula ha presentat una cançó de la Taylor Swift anomenada “Shake it off”. Com a la Paula li encanta el ball, li encanta aquest vídeoclip que parla de ball. Aquí el teniu.

Avui, l’Ana ha compartit la cançó “Yo me salvé” d’Evaluna Montaner, en la qual la protagonista fa un canvi a la seva vida des de la seva nova visió de la creença. Aquí la teniu.

La Nerea ha compartit una cançó de Romeo Santos on parla de com es lliga a una noia. Aquí la teniu!

La Nayara Prieto ha compartit “Si no te quisiera” de Juan Magan. La història d’una mare que no vol que la seva filla s’ajunti amb un nen que està al carrer i no va a l’escola. Finalment, acaba guanyant l’amor.

L’Aroa ha presentat “Te necesito” de Cali y Dandee. És una història d’una noia que es queda embarassada i es planteja avortar. Aquí la teniu:

La Carla ha estat la primera de l’any 2015 en presentar-nos el seu videoclip. Aquí teniu la cantant Natalia que juntament amb Sergio Contreras presenten aquesta història que succeeix a dalt d’un vaixell. Totes les noies s’enamoren del noi.

El Pau, un amant de Minecraft, ha compartit un muntatge d’un youtuber. Com no, parla sobre aquest joc tan popular.

L’Héctor ha compartit el videoclip de Ariana Grande – Break Free ft. Zedd. El voleu veure i escoltar?

La Vera ha compartit el videoclip de Sia “Chandlier”, la primera cançó d’aquesta artista amb molt èxit.

El Roque ha compartit un clàssic de Juanes com és “A Dios le pido”.

La Marga ha compartit la cançó “Want u back” de Cher Lloyd que ens explica la història d’una noia que vol tornar a estar amb un noi.

La Marina ens ha presentat una cançó actual de la Kate Perry en la qual el videoclip se centra en un hipotètic accident d’avió a la selva i unes vivències amb els animals una mica estranyes.

La Wissal ha compartit el vídeoclip de Faith Evans – Good Time on veiem que el ball és una forma alegre de viure.

La Nayara Garcia ha compartit el vídeoclip de Gemeliers – Tan Sólo Tú y Yo. Ensrecorda la importància de l’amor entre la parella, entre dos persones.

L’Alejandro ha presentat la cançó “Vivir” de Marc Anthony on dóna un missatge de llibertat i felicitat.

El Sergi ha compartit el vídeclip de Macklemore x Ryan Lewis “WINGS”, que té un significat de no som el que portem i no portem el que som.

La Clàudia ha estrenat aquesta pàgina. Ens ha presentat el vídeoclip de “Corre” de Jesse&Joy. Veurem la història d’un noi que acaba mort a conseqüència del joc.

5 thoughts on “Els nostres vídeoclips

1. ROQUE,IVAN

Hola petits Gegants,aquesta setmana em toca a mi la cançó FINS DEMÀ 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂