Curs 2018-19

Aquest curs volem anar modificant mica en mica la nostra pràctica educativa. Les nostres propostes pretenen ser més variades tot i que siguin al voltant del mateix centre d’interès per tal que tots els nens i nenes es sentin atrets a participar.

La comunitat educativa la formem mares, pares, infants, famílies, mestres i altres persones vinculades a l’educació dels vostres fills/es. És important que tots ens sentim part i poder compartir aquelles coses que ens preocupen respecte la criança dels nens i nenes. Així que des de l’escola sempre estarem disposades a compartir amb vosaltres allò que passa dia a dia a l’escola, i també us demanem que si hi ha alguna discrepància amb les nostres maneres de fer ho parlem obertament ja que l’objectiu de tots i totes és que el pas dels nostres nens i nenes per l’Escola Bressol sigui positiva a nivell afectiu, educatiu i relacional. Per fer-ho possible, cal establir una relació de confiança entre família i escola.