Qui som?

Aquest curs 2018-19, l’equip educatiu el formem 5 persones:

• La Marta Nadal, tutora del grup d’Esquirols (2-3 anys).
  • La Marta Verdaguer, tutora de les Guineus (1-2 anys).
  • La Núria, referent del grup de nadons, els Mussols.
  • La Sara, educadora de reforç de les tres aules.
  • L’Antonia, encarregada de la neteja del centre, i també ens fa un cop de mà amb altres tasques.
  • L’Anna C., directora i reforç a les tres aules quan és necessari.

Totes procurem tenir relació amb tots els infants, ja que  durant tota la franja horària no estem les mateixes persones, així els hi facilitem als infants que estiguin còmodes amb qualsevol de nosaltres, tot i que el seu referent, és sempre la seva mestra.

Si teniu qualsevol dubte o ens voleu consultar alguna cosa ens podreu trobar en l’horari escolar habitual, i ens podeu escriure també al correu xtec de l’escola: a8063230@xtec.cat, i també:

• Núria: vivesgn@diba.cat
  • Marta V.: verdaguerpm@diba.cat
  • Marta N.: nadalpm@diba.cat
  • Anna: castropa@diba.cat

Recordeu que sempre és millor poder comunicar-se directament amb la tutora, i si és una comunicació urgent feu una trucada al centre (93 771 06 72) ja que normalment no ens dona temps a mirar el correu a primera hora.