Som generació plurilingüe

Aquest curs escolar 2017–2018 la nostra escola ha estat seleccionada per participar en el Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme (GEP) del Departament d’Ensenyament, que té com a objectiu definir un model propi d’educació plurilingüe.

Així doncs, l’escola continuant amb la metodologia per l’ensenyament AICLE (Aprenentatge integrat de Continguts i Llengües Estrangeres) de la llengua anglesa , fent l’ensenyament i l’aprenentatge de continguts  en àrees no lingüístiques en llengua anglesa.

A l’escola apliquem aquesta metodologia a l’àrea d’educació física per a l’alumnat de cicle inicial per tal de promoure un ús oral de la llengua anglesa; a les àrees de coneixement del medi natural i coneixement del medi social i cultural per a l’alumnat de cicle mitjà; i a l’àrea d’educació visual i plàstica per a l’alumnat de cicle superior d’educació primària.

Els nens  i nenes de 1r i 2n fan “Sports, Move on!”

Imatge de previsualització de YouTube

Els nens  i nenes de 3r  fan “Gardening”

Imatge de previsualització de YouTube

Els nens  i nenes de 4t fan “Science”

Imatge de previsualització de YouTube

Els nens i nenes de 5è i 6è  fan “Arts & Craf”

Aquí teniu un petit vídeo de classe d’ART & CRAF!!!

mireu i escolteu!!

Imatge de previsualització de YouTube

També anem a veure obres de teatre en anglès de 3r a 6è i fem les colònies de 4t i 6è amb monitoratge natius anglès.