La Coral bobilenca

Durant el concert de Nadal d’aquest curs escolar, hem estrenat la Coral de l’escola, amb la seva actuació estrella en els dos grans concerts!!

La coral de la Bòbila és un taller d’aprenentatge nascut el setembre d’aquest curs escolar 2017-2018 principalment per crear un espai on l’alumnat pugui expressar musicalment les seves inquietuds artístiques i gaudir de la música vocal. Així doncs, amb aquest taller es pretenen treballar continguts que contribueixin al desenvolupamnet integral de l’alumnat tals com:

Valorar la veu com a instrument propi, i tenir-ne cura.
Millorar la tècnica vocal: postura corporal, respiració, fonació i articulació.
Conèixer i entendre diferents entorns musicals i culturals.
Apreciar i comentar les diferents emocions i sentiments que pot transmetre la música.
Prendre consciència de grup i del treball en equip.

I gaudir de les produccions musicals pròpies i alienes.

La coral està formada per un grup d’alumnes de cicle superior, és de caràcter voluntari i es du a terme setmanalment fora de l’horari lectiu.
Enhorabona Coral us felicitem a tots i al vostre director David!

El Dimarts 30 de gener a la tarda, per commemorar el dia internacional de la pau i la no-violència a les escoles, l’alumnat del taller de cant coral van preparar un petit concert per la pau.

Van actuar en diferents llocs de l’escola perquè tot l’alumnat de tots els nivells gaudissin de l’actuació.

En primer lloc, van interpretarar una cançó popular japonesa anomenada Akai Hana, i seguidament van interpretar la cançó popularitzada a partir d’un anunci comercial El món seria més feliç.

Perquè la música ens fa sentir i ens ajuda a ser millors persones!

Clica i mira aquest vídeo:

Mireu el nostre racó!