Fem 10 anys!

Així acomiadem la celebració del 10è aniversari de l’escola, amb el BOB i la LILA .

Per molts anys bobilencs i bobilenques!!

El dimecres 21 de juny de 2017, últim dia d’escola, vàrem voler acabar el curs, amb tota la canalla, fent activitats per començar a celebrar el 10è aniversari de la nostra escola, La Bòbila, que iniciava el seu primer curs l’any 2007.

Ens vam posar a la feina i vam començar a pensar en coses que agraden als nens i nenes, ja que volíem que fos un final de curs que recordessin a la seva caixeta del record.

Voleu saber què vam fer?

Doncs mireu i estigueu ben atents!

El 10 humà amb tots els nens, nenes i mestres bobilencs. Aquí teniu la imatge TOTS JUNTS!!

Seguidament a la pista poliesportiva vam convidar als gegants de la Bòbila, en BOB i la LILA que ens van ballar i animar mentre cantàvem tots plegats la nostra cançó, la cançó de la Bòbila.

Mireu mireu!!

Que bonics els nostres gegant que ens van portar el número 10 en globus  per celebrar-ho!!

Imatge de previsualització de YouTube

Tot seguit va sonar la cançó “ Anys i Anys, per molts anys” i el nen més petit de l’escola, en Nil Oechsle de P3A, i la nena més gran, la Núria Planas de 6èA, varen bufar  les espelmes del nostre pastís de 10 anys!!!

I esclar, a continuació tots ens vam menjar el pastís confeccionat de coca ensucrada i xocolata.

Després d’una estona d’esbarjo vam començar amb el concurs GOOD TALENT!!! on tots els alumnes que dies enrere havien preparat les seves actuacions les van posar en estrena davant de tot l’alumnat d’educació primària.

Va ser un magnífic Good talent, perquè tots els grups tant individuals com col·lectius ens vàrem mostrar els grans artistes que tenim a la nostra escola. Enhorabona a tots ells.

Mireu quins meravellosos artistes bobilencs!

Per finalitzar vàrem anunciar la guanyadora del logo del 10è aniversari de l’escola, ll’alumna Alba Bravo, que a continuació podreu llegir i conèixer.

Per acabar ben refrescats vàrem menjar un gelat i ens vàrem acomiadar tots junts amb grans abraçades!!

Aquí us deixem algunes imatges perquè ho pugueu reviure.

Agraïm a l’AMPA tota la seva ajuda per poder començar a celebrar el 10è aniversari de l’escola aquest dia i a totes les famílies que ens varen ajudar durant tota la celebració. Agrits de cor!!!

Captura

Aquest curs estem d’aniversari, fem 10 anys!

Per aquesta raó haureu observat que a les carpetes, agendes, entrada de l’escola… hi ha el logo del desè aniversari de la nostra escola.
Sabeu la història d’aquest logo ? voleu que us l’expliquem?

Doncs bé, a final del passat curs 2016-2017, tots els alumnes de Primària van dissenyar un logo commemoratiu dels 10 anys de l’escola. Els alumnes van fer de jurat i cada classe va escollir el seu dibuix finalista. Finalment, l’AMPA de l’escola va escollir el logo definitiu. La seva autora és l’Alba Bravo Llevaria, alumna de 6èA.

Mireu, el seu dibuix inicial

Li hem preguntat a l’Alba en què es va inspirar i pensar a l’hora de fer el seu dibuix i ens ha explicat això:
Vaig començarà estudiar en aquesta escola ara fa un any. Jo venia d’una escola molt petita, d’un poble també molt petit i, per tant, la nova escola em va semblar molt gran.
Un dia el Marc, el meu professor, ens va dir que inventéssim un “logo” per a l’escola i jo vaig pensar una mica en tot, en les bòbiles, el mar de Cambrils, les muntanyes que veia des de la finestra de la meva classe, etc. Però tot això no cabia en l’espai que em van donar, així que vaig decidir fer quatre rodones, cadascuna representant una idea: l’escola amb la muntanya que jo veia, el mar blau amb gavines i les bòbiles com si encara poguessin treure fum.
El dia que em van dir que havien escollit el meu dibuix no m’ho podia creure, i ara que el veig a la carpeta penso que m’ha agradat molt haver tingut aquesta experiència.” Alba Bravo Llebaria 6èA.

Estrenem la coral de la Bòbila per celebrar el 10è aniversari!

Durant el concert de Nadal d’aquest curs escolar, hem estrenat la Coral de l’escola, amb la seva actuació estrella en els dos grans concerts!!

La coral de la Bòbila és un taller d’aprenentatge nascut el setembre d’aquest curs escolar 2017-2018 principalment per crear un espai on l’alumnat pugui expressar musicalment les seves inquietuds artístiques i gaudir de la música vocal. Així doncs, amb aquest taller es pretenen treballar continguts que contribueixin al desenvolupamnet integral de l’alumnat tals com:

Valorar la veu com a instrument propi, i tenir-ne cura.
Millorar la tècnica vocal: postura corporal, respiració, fonació i articulació.
Conèixer i entendre diferents entorns musicals i culturals.
Apreciar i comentar les diferents emocions i sentiments que pot transmetre la música.
Prendre consciència de grup i del treball en equip.

I gaudir de les produccions musicals pròpies i alienes.

La coral està formada per un grup d’alumnes de cicle superior, és de caràcter voluntari i es du a terme setmanalment fora de l’horari lectiu.
Enhorabona Coral us felicitem a tots i al vostre director de coral David!