Escola promotora JM 2018

Juegos del Mediterráneo 2018

UNA REPRESENTACIÓ D’ALUMNAT I MESTRES DE L’ESCOLA ASSISTEIX A LA PRESENTACIÓ OFICIAL DE LA MASCOTA DELS JOCS MEDITERRANIS 2018

El dijous 19 de maig de 2016, ha tingut lloc al Teatre Tarragona, de la mateixa ciutat, la presentació oficial de la mascota dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017. Aquest acte ha estat presidit per Sa Majestat el Rei, i ha comptat amb la presència del President del Comitè Organitzador dels Jocs Mediterranis i Alcalde de Tarragona, Il·lum. Sr. Josep Fèlix Ballesteros.
Per tal d’escollir aquesta mascota, el passat curs 2015-2016 el Comitè Organitzador del Jocs Mediterranis va convocar un concurs de dibuix, en el qual van participar voluntàriament diverses escoles de la demarcació i en aquest cas la nostra.

A la presentació d’avui, hi han assistit tots els alumnes que van resultar finalistes en aquest concurs, acompanyats per mestres de cada escola.
Els tres alumnes finalistes de l’escola: la Júlia Arnal, la Lucía Guerrero i el Pau Gonzàlez, han assistit a l’acte, acompanyats pel mestre Mario Scoles, coordinador al centre del projecte educatiu sobre els Jocs Mediterranis 2017.

La mascota que s’ha presentat s’anomena “Tarracus”, i representa la presència de la civilització romana a Tarragona, alhora que integra altres símbols tarragonins com el Mar Mediterrani i “els castells”.

JOCS DEL MEDITERRANI TARRAGONA 2018 I LES DISFRESSES DEL CARNAVAL

Aquest any  a l’escola, el tema escollit pel Carnaval  2016, ha sigut “els esports”. S’han seleccionat alguns dels principals esports dels Jocs del Mediterrani que tindran lloc a la província de Tarragona l’estiu del 2017.

Cada nivell s’ha disfressat dels següents esports:

P3 – Animadors/res d’esports

P4 – Boxejadors i gimnastes

P5- Halterofília

1r – Equitació

2n – Bussejadors

3r i 4t – Tir al arc

5è – Surfistes

6è – Atletes

Doneu un cop d’ull!!

LA NOSTRA ESCOLA, CENTRE PROMOTOR DELS JOCS MEDITERRANIS 2018

El passat dimecres 3 de desembre, al Port de Tarragona, la nostra escola va rebre el distintiu de “Centre Promotor Jocs Mediterranis 2017” de mans del Sr. Josep Fèlix Ballesteros Casanovas, president del Comitè Organitzador dels Jocs Mediterranis i alcalde de Tarragona.
Aquest distintiu al nostre centre és un agraïment a la participació activa com a centre col·laborador en el Projecte educatiu dels jocs.

El mestre de la nostra Mario Scoles Cano, alhora de recollir el distintiu de la nostra escola va ser guardonat com a mestre promotor dels jocs del mediterrani al nostre centre, el qual és l’encarregat de dinamitzar aquest projecte educatiu a la nostra escola.
Som escola promotor de salut!

Menjar sa+fer esport = Salut

IMG-20151202-WA0012IMG-20151202-WA0011