BATEIG DE MAR A 6è!

L’alumnat de 6èA i de 6èB d’Educació Primària el passat divendres 15 de juny van realitzar una activitat de vela escolar “ BATEIG DE MAR” al club Nàutic de Cambrils.
Aquesta Activitat està inclosa en la programació de l’àrea d’Educació Física i consisteix en una sortida al mar navegant amb vela lleugera i caiac.
El Club Nàutic de Cambrils ens va preparar un dia de navegació i diversió oferint a l’alumnat l’oportunitat de descobrir el món dels esports nàutics: vela, kayak i la banana. Aquesta activitat va estar dirigida per monitors titulats per la Federació Catalana de Vela .
S’ho vam passar molt bé!

P3 D’EXCURSIÓ A LA GRANJA!

El dijous 31 de maig, els gegants i els nanos vam anar a la granja de Reus!

Allí vam veure i tocar alguns animals de granja: rucs, conillets, pollets, gallines, ponis, ovelles, cabres, cavalls i la vaca Alfonsina! A part dels animals que viuen a la granja vam trobar uns animals molt exòtics: un cangur, unes tortugues molt grans,ocells de molts colors, una estruç i Paco el porquet Vietnamita!
Després de visitar tots els animals, la burreta Margarita ens va passejar amb carro! A la tarda vam poder jugar, saltar i pujar a la tirolina, però abans de marxar de la granja vam visitar l’hort ecològic i vam plantar una llavor de pèsol!
Ens ho vam passar genial! Aquí us deixem una petita mostra de tot el que vam fer!

ELS GEGANTS DE P3A!

ELS NANOS DE P3B!

ELS DE 1r ANEM A L’HORT!

Durant el mes de maig els alumnes de primer hem treballat el tema de l’hort a l’àrea de medi natural.

Per aquest motiu hem visitat l’hortet  de l’escola i hem après a reconèixer les diferents verdures que hi ha plantades (enciams, cebes, tomàquets, cols i carabassons) i hem vist la diferència entre les fulles i els fruits dels arbres que hi ha plantats (caquier, prunera, nesprer i figuera).

També hem menjat maduixes acabades de collir!

A més a més, vam tenir una sorpresa molt especial! Els nans de l’hortet tenien una carta preparada per a l’alumne Aitor. Li volien agrair que hagi deixat a l’escola la seva mascota verda, que ara és la mascota del nostre hort. Per això li van regalar una caixa plena de productes ecològics i naturals: enciam, cebes, faves, nespres, maduixes, julivert, menta i farigola.

EXCURSIÓ A PRATDIP – 2n

El dia 30 de maig, dimecres, vam anar a Pratdip.

Primer vam anar a veure el rentador, l’abeurador, les cases, els carrers…

Vam anar a l’oficina de turisme perquè plovia.

L’Olga, una senyora molt simpàtica, ens va explicar un conte dels dips.

Després vam esmorzar.

Vam anar al castell de Pratdip. Abans era una torre de guaita. Vam veure dues parts del castell de veritat, el riu Llastres i el barranc de la Nevera.

El joc del matí consistia en trobar 10 dips de metall i fotografiar-los en equip.

Vam anar amb l’autocar a Santa Marina.

Vam menjar a la plaça de la Cuina d’en Carlos. Ens van convidar a un gelat i dues piruletes.

Després vam jugar a treure’ns una cua de dip.

Vam cantar dues cançons: El padrí vellet i La cançó del Vampir.

A les 4:00 vam tornar amb l’autobús a l’escola.

Ho vam passar molt bé a Pratdip i Santa Marina.

Dos dies més tard, vam escriure aquestes frases per explicar-vos què vam fer durant l’excursió.

Imatge de previsualització de YouTubeImatge de previsualització de YouTube

CONCURS DE L’ENIGMA A CS!

Al llarg del curs els alumnes de Cicle Superior , de forma voluntària , han participat al concurs setmanal de l’enigma.

Finalment ja tenim els guanyadors:

1r premi: Maria Garcia de 6è A.

2n premi: LLuc Falceto de 6è A.

3r premi: Els Dalton (Formats per 4 alumnes de 5è B):  Ivan Rodriguez, Angel Colmenares,  Jose Ximénez, Angel  David Leisa.

Gràcies a tots per participar! EL curs vinent  animeu-vos a participar!

II EDICIÓ DELS JOCS ESPORTIUS CAMBRILS 2018!

El passat divendres 8 de juny de 2018 es va realitzar la II edició dels JOCS ESPORTIUS CAMBRILS 2018.
Com a la primera edició, l’alumnat de cinquè de primària de totes les escoles públiques de Cambrils (Escola La Bòbila, Escola Cambrils, Escola Guillem Fortuny, Escola Joan Ardèvol, Escola Mas Clariana i Escola Marinada), més de 330 alumnes, van participar i gaudir de l’activitat física i d’aquesta trobada única en tot el municipi.
La jornada va consistir en la realització de diferents modalitats atlètiques: cursa de velocitat (60 metres), tanques, llançament de pilota, salt de longitud, resistència i, per últim, relleus.
A la trobada va assistir-hi la mascota “Tarracus” dels Jocs del Mediterrani Tarragona 2018 i vam comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cambrils (àrea d’esport) que al final de les olimpíades, va obsequiar a cada alumne amb una samarreta tècnica que porta el logo dels Jocs esportius (disseny de l’alumne de l’escola La Bòbila, el Lluc Falceto de sisè) i a la part posterior el nom de les escoles participants i dels patrocinadors.

Tot els nens i nenes van gaudir d’una jornada esportiva fantàstica!