Curs Animació 3D

<!–[if !mso]> <! st1\:*{behavior:url(#ieooui) } –>

“Es fa per primer cop a Catalunya un curs en xarxa d’iniciació a l’animació en 3D entre 4 ciutats: Lleida, Pineda de Mar, Olot i Vilanova i la Geltrú.”
www.animac.cat

Els dies 23 i 24 de novembre del 2010, 10 alumnes de cultura audiovisual del INS Dolors Mallafrè i 10 alumnes de l’EMAID han estat seleccionats per gaudir d’aquesta iniciativa promoguda per la Subdirecció General de Difusió Artística de la Generalitat de Catalunya,  l’Animac de Lleida (Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya) i l’escola d’animació 3D FX Animation.

Han estat 2 dies molt intensos però molt interessants. A traves de videoconferència hem compartit experiències amb altres centres i hem après les nocions bàsiques per poder modelar i donar vida a un volum amb el programa Light Wave 3D.

Alguns comentaris dels alumnes assistents:

“el muntatge per que el curs funciones m’ha sorprès… Trobo que aquesta era una molt bona experiència, en definitiva la tornaria a repetir.”

Joel Tejero

” l’experiència de crear un disseny i animar un ninot ha estat molt gratificant. Els professors ho han explicat molt bé però com que nosaltres mai havíem tocat aquest tema anàvem una mica perduts”

Dolors Gali

“crec que hauria estat molt bé que tots els artístics haguéssim pogut fer aquest taller ja que ha servit per aprendre, per saber una mica més d’un tema què és molt desconegut per a molts de nosaltres i pot ser hauria servit per que algun alumne descobrís cap a on volia encarrilar el seu futur professional”

Claudia Sauret

“M’ha semblat molt bona experiència, a més a més, treballar per videoconferència amb altres professors i altres aules d’altres ciutats de Catalunya i que es puguin compartir coneixements”

Laura Prieto

“trobo que ha estat una molt bona oportunitat per a poder iniciar-me en aquest camp, almenys per tenir-ne nocions i per tant poder tindre un ventall més ampli a l’hora d’escollir els meus futurs estudis. En quant a l’experiència viscuda aquests dos dies, ha estat molt positiva. Tots hem pogut experimentar lliurement aquest àmbit amb bons professionals”

Noemi Gómez

FUNDACIó FOTOCOLECTANIA

el passat 11 de novembre del 2010, els alumnes de Cultura Audiovisual de l?INS Dolors Mallafrè van visitar la Fundació Fotocolectania de Barcelona. La professora, i comissaria de la exposició, Laura Terré, va fer una visita guiada d’allò més interessant sobre la obra del fotògraf PACO GÓMEZ.

colectania01