Publicat per Marta Orts i Alís el 8 de/d' novembre de 2010
per Sara Casadevall (2n ESO / 2010-2011)
 |
Aquesta temporada, TV3 ha estrenat el programa “No me la puc treure del cap“. El títol fa recerència a que hi ha cançons que tenen alguna cosa especial que fan que no ens les poguem treure del cap i que estiguem tatarejant-la constantment, cançons de les quals aprenem les lletres gairebé sense voler i que acaben formant part de nosaltres. |
Una d’aquestes cançons és L’Empordà de Sopa de Cabra. Veieu el vídeo.
 |
- Compositor: Josep Thió (primer de la dreta)
- Lletrista: Jaume Rufí (lletrista)
- Intèrprets: Sopa de Cabra
|
Justament, el primer programa va estar dedicat a aquesta cançó. Segons el compositor, Josep Thió, està inspirada en Bruce Springsteen. Veieu què diu el compositor al vídeo.
Tot i ser una cançó d’una altra època també ens ha arribat a nosaltres, que som més joves i que tenim altres grups i preferències, com podria ser la banda sonora de l’anunci d’estiu d’Estrella Damm. Veieu vídeo.
Aquest article es va publicar el dilluns, 8 de/d' novembre de 2010 a les 20:29 i s'ha arxivat com a 2 ESO, Audicions, Cançons, Efemèrides, Televisió.
Podeu seguir qualsevol resposta a aquest article a través de RSS 2.0 canal.
Podeu deixar una respota, o afegir un retroenllaç des del vostre lloc web.
3 de/d' abril de 2011 a les 19:30
Hola em dic Lluís Coromina,
I abans sempre trobava molt interesant sobretot la part que aquell noi construia instruments amb cadires…