TEMPORADA 2014/2015

TROBADA COMARCAL de JUDO INFANTIL (Maresme, 2015)

El passat dissabte, dia 09 de maig, el club “Judo Ocata” va participar,  conjuntament amb altres clubs de la zona, a la primera trobada infantil comarcal del Maresme de judo. La trobada de caràcter no competitiu va ajuntar gairebé vuitanta participants (repartits en tres franges horàries) de les categories pre-benjamí i benjamí que van passar una molt bona estona fent activitats lúdiques relacionades amb la disciplina que practiquen.

A l’inici de temporada volia que fos una temporada tranquil·la, sense gaires nous projectes (ja en tinc prou d’oberts). De fet he dit “no” alguna que altra proposta. Però finalmente…. nooooo, no sé estar-me quietet i vaig caure en el meu propi parany.  Tot sigui per vosaltres petits judoques.

Espero i desitjo que no sigui només la primera i l’última trobada. M’agradaria que la propera en siguem més (nens i nenes, i clubs participants) però que els únics protagonistes d’aquesta pel·lícula siguin els més petits i la disciplina que practiquen: El Judo

“Realitzar aquest tipus de trobada és un pas endavant en el que és el nou paradigma educatiu de l’esport on la competició en primeres edats no té un sentit en si mateixa. Molt es podria parlar en aquest sentit, i més al món del judo, on la competició està tan instaurada i es copia el model adult en moltes ocasions sense pensar en realitat que estem fent”.

Miguel Angel Lira Quina, 2015

“La competición en juegos y en el trabajo no significa nada para los niños en el estado del pensamiento intuitivo. Tienen una idea muy limitada del significado de ganar o perder o de superar a los otros. Cada niño trabaja o juega para sí mismo, por el placer de la actividad. No juega contra los otros”.

Piaget, 1975

INICI DE TEMPORADA (2014-2015)

Un curs més estem aquí treballant pels alumnes del judo Ocata. Deixaré de moment els links més significatius d’inici de temporada perquè es pugui consultar certa informació d’interés.

Normativa Consell Esportiu del Maresme (CEM)

Normativa del Consell Escolar Esportiu de Barcelona (CEEB)

Calendari competicions CEEB

Calendari Set-Des 2014. FCJiDA