Issuu icona

Publicació d’una revista digital escolar amb ISSU

En aquesta entrada al blog podreu seguir els passos per publicar una revista digital: registre, publicació i compartició

Què faig, Tècnica
Foto Diari Ara Criatures Judit

Troba la teva aplicació (Entrevista al diari ARA Criatures)

Judit Lorita és mestra de l’escola El Sagrer de Barcelona, i també va participar al taller de Toolbox a la seu de la Mobile World Capital. “Acostumem a buscar aplicacions per treballar a l’aula amb els nens, però hi ha molta oferta d’eines i Toolbox hi posa solució”, explica Lorita, que destaca que la plataforma que ha engegat mSchools beneficia alumnat i mestres: “Hi ha molt feedback entre aquests dos actors”. I afegeix que “cal engrescar els mestres, tant els que tenen facilitats en l’ús d’aquestes eines com els que no, ja que a aquests els pot ajudar molt una eina com Toolbox”.

Què faig, Toolbox
ElSagrer3

Com embedir una publicació ISSUU al Blog – 1718EDIG Edició i comunicació digital

Al bloc podem embedir la revista digital del centre per tal que es visualitzi directament a la pantalla.

Què faig, Tècnica
Captura-de-pantalla-2015-09-30-a-las-10.05.58-768x525

Incorpora la tecnologia mòbil a les teves classes amb Toolbox: necessites ajuda per començar? (Entrevista Mobile World Capital)

“La plataforma Toolbox ajuda a planificar i programar les sessions perquè té en compte les experiències reals dels professors i dels alumnes i, per tant, aporta una informació útil a l’hora de poder triar una aplicació o altra”, comenta Judit Lorita. “Crec que Toolbox és una porta oberta a través de la que els professors podem iniciar-nos en l’ús de les aplicacions. Davant del desconeixement, tot el món pot iniciar-se en l’ús dels dispositius mòbils si compta amb altres companys que no només avaluen aplicacions, sinó que també aporten idees i propostes de treball”