VIè Premi Conviure a Catalunya

Hola a tots i a totes!

L’Associació d’Antics Diputats del Parlament de Catalunya ha premiat l’Escola Josep Ple per la seva programació de “Treballem valors” de l’àrea d’Alternativa de 4t.

Les tutores, algunes mestres de l’escola, els nens i les nenes de 4t i les seves famílies van anar el passat dijous, 17 de maig al Parlament de Catalunya a la cerimònia d’entrega de premis.

A continuació us pengem l’enllaç amb el reportatge:

VIè Premi Conviure a Catalunya

Les mestres de Cicle Mitjà

Comentaris: 2

1. paola 6 juny 2012 - 11:17 AM

sóc la paola de 4tA i estic molt contenta per que hem guanyat el primer premi de conviure a catalunya .

2. Hannah Martínez 30 maig 2012 - 10:08 PM

M’ho vaig passar molt bé i, sobretot a l’autocar amb els pares, les mares i… Els nostres amics.
    Jo pensava que el viatge s’ens faria llarg i va ser tot el contrari. Tots anàvem molt arreglats i guapos, ens feia molta il·lusió perquè la nostra classe mai avia guanyat un premi com aquell… Eren molts diners!!!
    És molt gran aquell palau, amb unes llums enormes i una catifa vermella que recorria les escaleres.
    Hannah Martínez 4tA

Current day month ye@r *