Ja hem començat!!!

Hola a tots i totes!!!

Ja hem començat el curs 2016-2017 i, de fet, ja portem dues setmanes. Recordeu que ja han acabat les vacances i hem d’estar al màxim d’atents a les aules per poder aprendre al màxim.

Per començar amb les coses noves que treballarem aquest any, us deixo un webmix de gramàtica amb tot un seguit d’activitats de llengua catalana.

Bon estiu!!!!!

Ja arribat el final de curs!!

Aquest curs 2015-2016 ha estat  un curs llarg, ple de bons moments, i no tan bons… Hem après moltíssimes coses gràcies als mestres però de ben segur que els mestres també han après moltes coses gràcies a vosaltres, els i les alumnes.

Les vacances són per descansar, jugar, sortir al carrer o al bosc, anar en bicicleta, nedar, ballar… Però sobretot gaudir.

Amb tot això no volem dir que llegiu i imagineu les històries dels llibres llegit o repasseu el que s’ha fet durant el curs 😉

També podeu fer el repte que us va dir el vostre mestre (que en uns dies posarà un altre vídeo al bloc amb més explicacions).

Feu tot el que no podeu fer durant el curs i carregueu les piles perquè ens tornem a veure al setembre.

Vacances estiu'16

Bones Vacances ’16

Una cosa que no heu d’oblidar

Hola a tothom!!!!!

Ja estem en la recta final del curs, de fet queden dos dies però, si hi ha una cosa que no heu d’oblidar durant aquestes MERESCUDES vacances són les TAULES DE MULTIPLICAR.

Ja sé que sóc un pesat, però, les taules és una de les coses que heu de saber tota la vida i, sobretot al curs vinent, a 4t és molt i molt important.

Per aquest motiu, us he trobalt unes cançons per veer si axis us recordeu miller. Aquestes cançons son de Rosa Maria Vidal Cardona i Anna Maria Lorente. Deixo els diferents enllaços de totes les taules de multiplicar.

“Al compàs de 2” – (AMLorente / RMVidal)

Què us ha semblat el curs?

Ahir vam fer una activitat amb els alumnes de 3rB per esbrinar com els havia semblat el curs.

Com que fa un temps vam estudiar els adjectius i els complements del nom, els vam dir que havíen d’escriure 3 paraules per definir el curs 2015-2016.

Amb el recull que es va fer, vam crear un núvol de paraules. Com més gran és una paraula vol dir que més alumnes l’han escollit.

Al final van agradar dos models que són aquests:

curs

curs2

Projecte Informatius amb la Jessica

Durant unes quatre setmanes hem tingut amb nosaltres una alumna en pràctiques o, millor dit,  una futura mestra.

Durant aquest temps ens ha ajudat a l’aula, ens ha ensenyat fins i tot a programar amb els ordinadors amb un programa que es diu Blockly.

Per acabar la seva formació, ens va preparar unes classes sobre la seva menció a la universitat: TAC.

L’activitat que va preparar va ser molt divertida:

1. Primer van haver de fer grups per treballar i es van repartir diferents rols de treball.

2. Cada grup va escollir una activitat diferent: treballaríem els diferents projectes que s’havien fet a l’escola.

3. Van extreure les informacions més importants de cadascun dels projectes.

4. Van omplir una graella amb aquesta informació.

5. Cada alumne/a amb el seu rol, van gravar un vídeo com si fos un telenotícies explicant el projecte.

El resultat va ser el següent:

Ens ho vam passar genial!!!!!! Gràcies Jessica!!!!!!!

El Projecte MeteoPla surt a les notícies de SAB

La setmana passada van venir les càmeres del canal de notícies de Sant Andreu de la Barca per fer-nos una entrevista. Vam explicar a tothom com els alumnes de 3r de l’escola Josep Pla havíem treballat la meteorologia gràcies al projecte MeteoPla.

imageAquí us deixem el vídeo

Les Colònies de 4t

Ja ha arribat el dia que els i les alumnes de 4t marxen de colònies!!!!!

Recordem que seran els dies 31 de maig i 1 de juny. Farem activitats amb un centre d’interès sobre els “Exploradors”.

S’ho passaran genial amb els monitors, les cançons, els balls, els companys i mestres. És una experiència molt bonica que ajuda tant a companys i companyes com a mestres a refermar els vincles en un altre espai diferent.

Podreu trobar més informació al web de la casa de colònies: www.canpuig.cat

En la mesura que podem, ja enviarem fotografies via el compte de twitter: @JPlaCM amb el hashtag o etiqueta  #colonies4tjpla

????????????????????????????????????

Premis Jocs Florals de l’Ajuntament

El passat dimarts 26 d’Abril es van celebrar l’entrega de premis literaris de Sant Jordi per part de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Els participants van ser tots i totes les alumnes de les diferents escoles de la localitat.

De la nostra escola hi havia uns quants alumnes seleccionats i en particular del nostre cicle hi havien dos alumnes: l’Ariadna Bullich de 3r i en Héctor Sáez de 4t.

Doncs hem dedir que l’Héctor va quedar finalista i felicitar a l’Ariadna Bullich de 3rB perquè va guanyar el segon premi!!!!

Moltes felicitats a tots els participants de l’escola, hagin estat seleccionats i per l’esforç.

Aquí us deixem una fotografia quan van donar el premi a l’Ariadna.

IMG-20160426-WA0007

Gimnàstica artística 4t B