Tallers B7

Els racons de treball com a eina d’inclusió

Cándido Querol (Escola Ferran Sunyer. Barcelona)

Utilització de les tauletes a racons de matemàtiques. En aquest racó s’utilitzen aplicacions que han estat escollides, precisament, per la seva capacitat d’adaptar-se als nostres alumnes.

En el taller, hi haurà una breu introducció de què són els racons de treball i presentació d’un quadre on queden especificats els continguts i els nois de la USEE o nois amb dictamen que estan participant en aquests racons.

Els participants podran descobrir les aplicacions per a continuació treballar i comprovar perquè han estat escollides davant d’altres: per la seva adaptació a tots o la major part d’alumnes del centre.

El taller s’acaba debatent sobre les dificultats que els mestres es troben a l’hora de promoure aquesta manera de treballar als centres.