Tallers A10

Càlcul mental: de les cartes al ThatQuiz

Jordi Payró i Judit Serra (Institut Badia i Margarit. Igualada)

Utilitzem les cartes de la baralla espanyola per treballar el càlcul mental. Aquest treball es fa en petit grup de manera cooperativa entre els diferents membres que formen els grups.
Després, per treballar.ho de manera individual i autònoma, utilitzem la pàgina web “Thatquiz”. En aquesta pàgina web creem les nostres pròpies aules i les enllacem en el moodle (plataforma d’aprenentatge del centre). En aquestes aules generem els nostres propis exercicis, fem les avaluacions oportunes, seguim de manera individual el progrés de cada alumne. Al mateix temps, permet atendre tot l’alumnat en la seva diversitat, diferents alumnes poden treballar en diferents nivells.

En aquest taller es donarà accés al Moodle del centre per tal de fer-ho molt més vivencial.