Experiències A6

Tangram? Una eina de treball interdisciplinar que facilita la inclusió.
Mireia Cebrian i Isabel Balaguer (Institut Alzina. Barcelona)

A les hores de taller de tecnologia, utilitzant l’iPad com a eina per al dibuix (des de matemàtiques), per documentar tot el procés tecnològic (fent fotos i vídeos de les eines i les operacions) i finalment per elaborar un projecte d’iMovie com a memòria (a tecnologia i a anglès).

Projectes d’Inclusió a través del programa de robòtica IRTCA a tecnologia de 4t d’ESO.
Joan Fonollosa (Institut Montserrat. Barcelona)

Dos tastets d’experiències de projectes desenvolupats per alumnat de 4t en el marc del programa “Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula. La tecnologia Arduino al servei de les persones, aquest és el fil conductor de la presentació. Compartirem idees per veure com solucions tecnològiques dissenyades per alumnes poden ajudar a altres alumnes i a altres persones.

L’Aula Oberta en el taller de fabricació digital.
Eva Torrente, Eva Cortón i Javi Marquez (Institut Montjuïc. Barcelona)

Participació dels alumnes de l’Aula Oberta en el taller de fabricació digital.