Experiències A4

Tiny Tap en el marc de l’escola inclusiva.
Núria Paret (ASPASIM. Barcelona)

En el marc de l’escola inclusiva, els alumnes amb discapacitat i amb greus problemes de comunicació accedeixen al currículum gràcies a apps concretes. (IOS/Android)

Projecte Musical i artístic.
Carmen Montserrat (Institut Rocagrossa. Lloret de Mar)

Projecte “creixent” que desenvolupa la visió global i integradora de les arts per part de l’alumnat. Els alumnes aprenen a ballar danses tradicionals d’arreu del món i a interpretar
algunes amb l’instrument. També aprenen a ballar i porten a terme la realització d’una obra de Teatre Musical.

Graffiti digital.
Francesc Casabella (Institut Consell de Cent. Barcelona)

Experiència realitzada dins l’optativa trimestral de Visual i Plàstica a 3r d’ESO.  L’experiència interdisciplinària pretén educar de forma inclusiva l’alumnat, a partir d’integrar els grafits que envolten l’institut, emprant una metodologia tecnològica que afavoreix la participació personal, mòbil i virtual, per afavorir la interrelació dels seus membres i crear nous grafits, que acabaran projectant-se sobre perspectives còniques obliqües o construint-se amb talladora làser.