Featured post

Origen de les marques

En aquest video s’explica d’on sorgeixen els noms d’algunes marques molt ben posicionades.

Habiliteu el Javascript i el Flash per veure aquest Flash video.

ACTIVITAT:

Inventat el nom d’una marca per un determinat producte. Intenta que sigui atractiva. Justifica el perquè has escollit aquest nom. Inventa també un eslogan i dissenya un logotip.

Publicitat amb nens

Nombrosos són els anuncis que utilitzen als nens com a reclam publicitari,

Alguns tenen motivacions lloables, d’altres simplement els utilitzen per atraure l’atenció.

Fixem-nos en els següents i comentem-ne cinc cèntims de cada un.

Per cadascun dels 5 vídeos, respon:

  1. Amb quina funció s’utilitzen els nens a l’anunci?
  2. Quin és el públic a qui van dirigits (target)?

Habiliteu el Javascript i el Flash per veure aquest Flash video.

Habiliteu el Javascript i el Flash per veure aquest Flash video.

Habiliteu el Javascript i el Flash per veure aquest Flash video.

Habiliteu el Javascript i el Flash per veure aquest Flash video.

Habiliteu el Javascript i el Flash per veure aquest Flash video.

Hola!

Benvingut/da al bloc Jo miro, jo veig. Aquest bloc serà un punt de trobada pels alumnes de 2n d’ESO de l’IES de Puig-reig que cursen aquesta activitat alternativa.

En aquesta matèria l’objectiu és aprendre una mica de llenguatge audiovisual. Amb això pretenem poder ser crítics amb el que veiem en mitjans com la tele, internet o el cinema i alhora…aventurar-nos a crear els nostres propis missatges.

Durant aquesta part del quadrimestre utilitzarem bàsicament la publicitat com a format de partida per entendre l’estructura audiovisual i les repercussions econòmiques i socials que pot tenir la emissió de missatges en els mitjans de comunicació.

Espero que us ho passeu molt bé!

ACTIVITAT 1  activitat1

Escull un anunci que s’estigui emetent actualment a la TV i que et cridi especialment l’atenció:

a) Quin producte  anuncia?

b) De quina marca?

c) Quant dura l’anunci?

d) A quina franja horària  l’has vist?

e) Per què et crida l’atenció?