Proposta didàctica on s’integri l’ús de la tecnologia a l’aula.

La meva proposta didàctica és fer un bloc de francès paral·lelament al mateix temps que vaig fent aquest curs. Vaig revisar el vocabulari i gramàtica dels llibres que estem fent servir a l’ Institut. Aleshores, vaig enllaçar vídeos del Youtube amb el vocabulari corresponent a cada lliçó, d’aquesta manera els alumnes poden revisar i ampliar els seus coneixements a nivell de pronunciació/ comprensió oral i escrita. També, he exposat el tema gramatical a partir d’unes fitxes de gramàtica segons els curs amb les seves solucions per a què els alumnes s’ho corregeixin.

A més a més, els he posat també un apartat de cançons amb exercicis on poden escoltar-les, cantar-les amb la seva lletra i després fer uns exercicis relacionats amb la cançó i segons nivell.

Un altre punt afegit ha sigut el tema de jocs revisant els aspectes gramaticals, expressions franceses, ràdios i premsa francesa on line. Per finalitzar, també els hi he afegit unes pàgines amb tràilers de pel·lícules en francès per la comprensió oral.

Com podeu comprovar es poden treballar les quatres parts més importants de les llengües estrangeres: comprensió/producció oral i escrita. L´única cosa que penso que li faltaria seria una espècie de xat o fòrum on els alumnes poguessin intervenir tots ells en un horari per practicar la llengua francesa.

Aquí us deixo l’enllaç per si voleu comprovar:

Us aniré informant.

Merci beaucoup!