FINALISTA AL CONCURS DE DIBUIX “FER LA MASCOTA DELS JJMM”

La proposta de l’Aleix Girona, de sisè, ha resultat una de les deu seleccionades d’entre els 400 dibuixos presentats al concurs “Fer la mascota dels Jocs Mediterranis”.
El dia 2 de juliol s’ha fet l’acte de reconeixement dels deu finalistes i als seus mestres.

Ara la feina és nostra per fer que aquesta avellaneta imperial, que tant ens arrela a la Selva, sigui la guanyadora.
S’ha obert un període de votació popular, del 2 al 16 de juliol, a través de la pàgina Tarragona 2017 de la xarxa social Facebook.

Ho anunciem a les famílies perquè pares, mares, avis i àvies, familiars i amics puguin dir “M’agrada” i compartir entre els seus “amics” la proposta de l’Aleix.

Felicitats, xiquet!!!

Publicat dins de Educació Primària, General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

CAMPIONS DE GOALBALL

L’equip de goalball de l’escola Abel Ferrater ha participat al torneig escolar de goalball que se celebra a les instal·acions de l’ONCE a Barcelona.
Aquest projecte educatiu intenta promoure l’activitat esportiva i la competició sana entre alumnes invidents o amb dèficit visual.
Després de diversos partits amb altres escoles, els nostres companys s’han proclamat vencedors del torneig.
Allà han coincidit amb l’equip de l’Institut Joan Puig i Ferreter.

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

TASTET D’ESGRIMA!!!

El dia 21 de maig van venir esgrimidors del Club Esgrima de Torredembarra a fer-nos una xerrada sobre aquest esport que comença a despertar a la Selva del Camp.

Els alumnes van poder gaudir d’una demostració.

El cap de setmana següent es va celebrar a la Selva un torneig per donar a conèixer aquest esport a la població.

esgrima

Publicat dins de Educació Primària | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

FES LA MASCOTA DE TARRAGONA 2017

Els alumnes de primària de l’escola han participat en el concurs del disseny de la mascota dels JJMM.

Dins el projecte educatiu de l’organització s’ha elaborat un vídeo on s’expliquen els passos que cal seguir i tot allò que cal saber per fer una bona mascota.

mascota1

La visualització d’aquest vídeo va ser molt adequada per als alumnes. Els va agradar molt.

A finals del mes de maig van venir des de l’organització dels JJMM a l’escola per recollir les propostes seleccionades. Vam comptar amb la visita de l’Ivori, el company de la Nineta, que visiten les escoles per donar a conèixer el Projecte dels Jocs Mediterranis 2017.

Aquí teniu la notícia d’aquestes visites des de la web oficial.

Publicat dins de Educació Primària, General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

L’ESCOLA ENTRA EN EL PROJECTE EDUCATIU DELS JJMM

Des de l’organització dels Jocs Mediterranis de Tarragona, 2017 es va enviar a les escoles de la demarcació la invitació per a entrar a formar part del Projecte Educatiu d’aquesta efemèride esportiva que tindrà lloc a diferents localitats de les comarques tarragonines.

El claustre de l’escola no es volia quedar fora d’aquesta oportunitat i va formalitzar la seva entrada, tot acceptat els compromisos que això comporta.

La Selva del Camp és sub-seu dels JJMM amb la modalitat d’esgrima.

jmmPE