TOP TEN LITERARI

És durant l’estiu quan tenim temps per poder deixar una mica de banda la feina i aprofitar per llegir o rellegir aquells llibres i històries que durant l’any ens han arribat a les mans, ens han recomanat, hem llegit una ressenya en alguna revista o aquells que, sense conéixer l’autor i no saber-ne res més, ens criden l’atenció per alguna poderosa i oculta raó.

He pensat fer una llista dels llibres que, en algun o altre moment de la meva vida, m’han “enganxat”, m’han deixat tardes i nits plenes d’aventures, d’històries i d’emocions i també de llàgrimes. Vull compartir-los amb vosaltres.

Però no és només una llista tancada, sinó que pretenc que es vagi omplint amb les vostres propostes i així, entre tots, podrem compartir complicitats literàries. Endanvant!

“EL PETIT PRÍNCEP” (recomano llegir-lo una vegada l’any, sempre hi descobreixes alguna cosa nova).

“MECANOSCRIT DEL SEGON ORIGEN” (Manuel de Pedrolo)

“EL DIARI D’ANNA FRANK”

“EL CURIÓS INCIDENT DEL GOS A MITJANIT” (Mark Haddon)

“MÀRMARA” (Mª de la Pau Janer)

Qualsevol llibre de contes de QUIM MONZÓ

“EL NEN DEL PIJAMA DE RATLLES” (John Boyne) 

“SEDA” (Alessandro Baricco) És una petita joia literària: meitat conte – meitat història  – meitat fantasia – meitat enyor.

Continuarà……………………………………………………….

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Tingueu en compte: La moderació de comentaris està habilitada i pot retardar el vostre comentari. No hi ha necessitat de reenviar el vostre comentari.

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat