Aquest és el projecte del curs. Hem treballat el funcionament dels diferents aparells del cos humà a través d’un power point. Els alumnes han posat ells mateixos la veu i han fet els dibuixos… la veritat és que tot aquest montatge ha servit per fer més entenedor quelcom tan proper com som nosaltres mateixos.

El primer bloc que he analitzat és “InfanTIC- El bloc d’Educació Infantil“. http://infantilpauromeva.blogspot.com/

Crec que ressalta les activitats d’una manera molt senzilla i a través d’una foto de cada notícia facilita l’entesa del que s’està explicant. D’aquesta manera va mostrant la vida del grup-classe i, pel que sembla, força sovint.

És molt interessant que estiguin classificades pel nom de l’activitat, però potser a més, crec que hi fan falta carpetes englobant les activitats segons el que tracten. Exemple: descoberta d’un mateix, de l’entorn i llenguatge per. Així seria més fàcil buscar les activitats.

Està actualitzada perquè a la dreta hi apareixen notícies des del 2007 i ´l’última és del 29 d’octubre, és a dir, avui mateix.

L’inconvenient més gran que hi trobo és que no facilita l’autonomia dels propis alumnes dins el blog. Potser amb escivint els títols amb lletra de pal o elements identificadors més grans com una icona visible ho facilitaria.

Hi trobo a faltar la participació dels propis alumnes. Potser alguna notícia es podrien gravar els alumnes explicant-ho i després penjar-ho, ja que només apareixen a les fotografies i en canvi no s’hi veu cap aportació dels infants.

Les famílies poden intervenir-hi fent comentaris però no hi ha cap espai/categoria destinada a ells on poder-hi dir la seva.

Tot i així, hi ha enllaços força interessants pels més menuts.