M1.S3. TIC i formació permanent (II)

En aquest tercera sessió el Josep Masalles ha continuat amb l’explicació de la potència que té la plataforma Moodle en la formació. Ens ha comparat el diseny i continguts que pot presentar una plana moodle d’un institut amb una de formació.

En una segona part de la sessió, hem continuat amb la realització d’una petita unitat amb Moodle, que ja vam començar el darrer dia. A continuació, una captura de pantalla:

 

Model d'unditat disenyada amb Moodle

La feina d’avui ha estat dura i el grup, la Mònica, el Julio, el Jorge i jo mateix, ha treballat amb la màxima eficiència, com es pot veure en la següent imatge:

Moment de treball en grup - Sessió 3

Finalment, la reflexió de cada sessió.

Personalment, ja tenia coneixements de Moodle, encara que sempre es poden afegir-ne. Sobretot, vull destacar les característiques diferenciadores que ha de presentar aquests tipus de pàgines en funció dels objectius plantejats, així com les seves possibilitats docents.

Aquest article s'ha publicat dins de TIC i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *