L’Institut Sant Andreu finalista en els mSchools Student Awards 2017

mSchools és un programa d’aprenentatge mòbil amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Com a acte de cloenda del curs, els promotors del programa mSchools han convocat el proppassat dissabte 10 de juny els mSchools Student Awards en les seves diferents modalitats d’App Education i Mobile History Map per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes dues iniciatives.

Els nostres alumnes de 4t de l’ESO han quedat finalistes amb el seu projecte Smart Glasses i han pogut gaudir de la fira i exposició de tots els projectes en el Palau de Congressos de Catalunta, han interactuat amb altres centres educatius i el públic en general per explicar el seu projecte. Felicitats pel vostre treball!! Tota un experiència!!!

Visiteu el web promocional