Calendari de fi de curs 2017

INFORMACIÓ SOBRE EL CALENDARI  DE FINAL DE CURS

Curs 2016/2017

Dies 22, 23 i 26 de juny.   Sessions d’avaluació final per cursos.

Dimarts 27 de juny.

Entre les 10:00 i les 12:00: Lliurament de notes a les famílies de 1r, 2n i 3r d’ESO i de les tasques de recuperació d’estiu.

12:00:  Lliurament de notes als alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

Reclamacio de notes: de 12 :00 a 14 :00.

18:30    Acte de graduació final de curs de 4t d’ESO amb un  càtering al pati de l’institut.

Carta a les famílies sobre els deures d’estiu

4 i 5 de setembre.   Proves extraordinàries de recuperació i lliurament al professorat dels deures d’estiu. Es lliurarà el calendari amb les notes finals.

INFORMACIÓ SOBRE EL CALENDARI  DE MATRÍCULA juny i juliol 2017

Calendari ESO

DIMARTS 27

Alumnes que han acabat 1r d’ESO (si estan pendents dels exàmens de setembre, igualment han de fer la matrícula aquest dia)

DIMECRES 28

Alumnes que han acabat 2n d’ESO (si estan pendents dels exàmens de setembre, igualment han de fer la matrícula aquest dia)

DIJOUS 29

Alumnes que han acabat 3r d’ESO (si estan pendents dels exàmens de setembre, igualment han de fer la matrícula aquest dia) Han de passar abans pel despatx del cap d’estudis

DIVENDRES 30 DE JUNY

Alumnes que no han vingut les dates anteriors (si estan pendents dels exàmens de setembre, igualment han de fer la matrícula aquest dia)

ATENCIÓ: Els alumnes de fora amb preinscripció, si tenen alguna pendent, ni que sigui una, abans de la matrícula han de passar pel despatx de cap d’estudis.

Calendari Batxillerat

Han de passar tots pel despatx de cap d’estudis abans de formalitzar la matrícula!

DIMARTS 4 DE JULIOL  i DIMECRES 5 DE JULIOL

Alumnes que han acabat 4t i volen fer 1r de batxillerat (encara que tinguin pendents). Alumnes d’altres centres

DIJOUS 6 DE JULIOL

Alumnes que han cursat 1r de Batxillerat (encara que estiguin pendents de setembre) o soltes 2n de batxillerat. Alumnes d’altres centres

DIVENDRES 7 DE JULIOL

Alumnes que han cursat 1r de Batxillerat (encara que estiguin pendents de setembre) o soltes de 2n debatxillerat. Alumnes d’altres centres

DILLUNS 10 DE JULIOL i DIMARTS 11 DE JULIOL

Alumnes que no han vingut les dates anteriors.

HORARI DE SECRETARIA : DE 9 A 13:30