El mòbil i la relació família-escola

El proper dilluns farem aquesta xerrada per als pares i mares del centre. El tema dels mòbils és molt important i el ponent, Juanjo Fernández, un crac de la comunicació. Sempre que ha vingut a l’institut ha tingut molt d’èxit, o sigui que val la pena fer l’esforç.

MIREU L’ENLLAÇ: RFE+mòbil_PÒSTER-1

Salutacions

Joan Marc

Ja hi tornem a ser!

EN aquesta setmana, hem començat les classes amb un noi molt guapo a l’aula. Hem fet una nova distribució on els alumnes amb millors resultats en aquest primer trimestre se situen enmig de grups de tres.
L’alumne nou es diu Denis, és ros i menja paper per no posar-se nerviós. També hi ha una nova parella de “nòvios”.
Els alumnes de la classe hem vist que una senyoreta portava un xuclet al coll.
Encara no hem fet cap examen, tot i que avui hi ha la recuperació de física i química.
I bé, aquesta setmana ja no hi ha hagut cap cosa interessant més.
Denis S.

Els desitjos per al 2016

Publicat dins de General | 2 comentaris

Unes setmanes mogudes

Aquestes dues setmanes han sigut mogudes, el dilluns passat vam tenir tres examens,el de català, el del llibre del Racó De Penèlope i “La Hija De La Noche”.

El dimarts va ser tranquil, el dimecres vam anar d’excursió tot 2n de la ESO a Girona, on ens van dividir en grups on ens guiava un guia i anavem acompanyats amb un professor, ens van ensenyar les parts més importants de l’antiga Girona com: una muralla, un pont, un museu…

El següent dilluns va ser festa i el dimarts també,aquesta setmana s’ha fet curta i no hem tingut cap examen.

Elena Cámara

Publicat dins de diari de la setmana | Deixa un comentari

Cartell de la Marató de TV3

Sota el comandament de la Paula, la nostra classe participarà en el concurs del Cartell de la Marató de TV3 amb aquest cartell fantàstic:
INSTITUT PREMIÀ DE MAR 2N ESO E

El text de la setmana

Aquesta setmana ha sigut una mica mogudeta, ja que hem fet les presentacions d’anglès i l’examen d’anglès. També ens han donat les notes de l’examen de música.

I el dimecres, ens van fer una xerrada molt interessant de la Marató de TV3, que aquest any parla de la diabetis i l’obesitat.

Bona setmana.

Martí

Quin examen us ha costat més d’estudiar? Per què?

Publicat dins de General | 10 comentaris

Robòtica

Bona nit!

El més emocionant d’aquesta setmana han sigut els exàmens. El dimarts teníem el de Física i Química i el divendres en teníem 2 o 3.

Dimecres van venir a fer un taller de robòtica i ens va agradar molt, ja que ens van fer molt bones explicacions i, a més, ens va ensenyar uns robots molt xulos. Gràcies al departament de tecnologia per organitzar aquesta activitat!

Bona setmana

Ricard

Els nostres noms

Avui hem avançat una mica més en l’activitat sobre els noms. Després de la recerca de dades i de pintar el nostre nom, cadascú l’ha enganxat en el lloc del dibuix que ha fet la Paula que ha volgut.

Paral·lelament, hem après a preparar una mica millor els controls gràcies a la feina de l’Àlex, la Laia, l’Elena i la Nouhayla. Repasseu-los per estudiar: controls 1 control 2

Us deixem amb les imatges del nostre arbre. La setmana que ve el comentarem:

Joan Marc

Publicat dins de General | 20 comentaris

Aquesta setmana

Dilluns va ser festa i ens van posar uns quants exercicis per fer a casa.

Dimarts vam haver d’entregar l’examen de la llegenda que ens va demanar el Joan Marc, sobre una llegenda de por o amor. Era un control molt estrany perquè el vam fer  a casa. dijous va haver-hi un problema amb la jaqueta d’un company de classe, i vam perdre tota l’hora d’anglès, i alguns companys se’n van alegrar, perquè no és que sigui una assignatura preferida per tots.

Divendres va haver-hi per problemes. Una companya de la classe es va escapar a l’hora del pati i vam estar preocupats.

Bona setmana a tothom

Paula

Setmana d’exàmens

Aquesta setmana ha sigut bastant emocionant amb molts exàmens.
El dimarts vam fer l’examen d’anglès i ens van donar l’examen de física i química. El dimecres vam fer l’examen de música, mini control de català de les categories gramaticals i preguntes orals de socials. El dijous ens van donar l’examen d’anglès. I finalment al divendres vam fer l’examen de plàstica i ens van entregar l’examen de música, al qual molt poca gent el va aprovar. Aquesta setmana han caigut moltes llàgrimes de tristesa. L’Arnau ha estat lesionat i ha tingut d’anar amb crosses. El dilluns ens donaran les preavaluacions.
Us desitjo un bon cap de setmana i sort al dilluns.

Andreea Popescu

Publicat dins de diari de la setmana | 1 comentari