Archive for febrer, 2016
ACTIVITATS LINGÜÍSTIQUES
0El divendres 11 de febrer, l’escriptor lleidatà Pep Coll va oferir una xerrada-col.loqui del llibre “Què farem, què direm?” a l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut La Mitjana.
Els alumnes van aprofitar la visita de l’autor per a plantejar-li preguntes en relació a la seva tasca d’escriptor. També li van demanar que els signés exemplars del llibre.
També ha estat actuant el cantautor Valdeolivos
Tallers de Disseny Gràfic. EPS
0Els dies 9 i 11 de febrer de 2016, entre les 13:00h i les 14:50h es van realitzar a l’institut la Mitjana uns tallers de Disseny Gràfic a càrrec de l’estudiant de l’EPS John Amin. Aquest tallers s’engloben en el conjunt d’activitats del conveni de col·laboració “SINÈRGIA” que es duu a terme entre l’Escola Politècnica de Lleida i l’Institut La Mitjana.
Aquest taller va ser dirigit a l’alumnat que realitza la matèria de modalitat de 1r de Batxillerat de Dibuix Tècnic i l’optativa d’Autocad de 4t d’ESO.En aquest taller es varen mostrar diferents programes de disseny gràfic i es varen realitzar pràctiques amb el programa Blender, d’elaboració de diverses figures, per una posterior impressió en 3D. També es va realitzar l’escannejat d’un alumne, voluntari, per veure les possibilitats d’impressió de qualsevol figura i introducció d’aquest escannejat com a element d’un video joc.
VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA
0L’alumnat de 3r de ESO ha realitzat el taller “Sóc diputat / sóc diputada” al Parlament de Catalunya mitjançant la tècnica del joc de rol com a eina educativa.
Tots han estat diputats i han triat el president del Parlament ( Oriol Mota ), la vicepresidenta primera ( Núria Sánchez) i vicepresidenta segona ( Yasmina Yabri).
Seguidament ha hagut la sessió d’investidura i s’ha escollit el president de la Generalitat ( Barry Osagie ) amb 15 vots a favor i 14 en contra. Aquest, posteriorment, ha escollit els membres del seu govern ( Àlex Suco, Alba Sànchez, Jordan Njoh i Mireia Mejías)
III Jornada Expositiva d’Estudiants i Investigadors d’Història de l’Art i Gestió del Patrimoni Artístic de la Universitat de Lleida.
0Dijous 4 de febrer de 2016, alguns alumnes del nostre institut van assistir a la III Jornada Expositiva d’Estudiants i Investigadors d’Història de l’Art i Gestió del Patrimoni Artístic de la Universitat de Lleida.
Els nostres més sincers agraïments a la professora M.José Vilalta i al professor Sandro Machetti per l’atenció rebuda i la predisposició en assessorar-nos en els nostres reptes de treball.