Arribada a Dinamarca!

Els nostres alumnes ja han arribat a Dinamarca i, com veureu, els ha rebut el sol. Ha estat a l’institut on s’ha fet la rebuda i han gaudit d’una merescuda estona de lleure a l’aire lliure.

IMG-20150422-WA0005IMG-20150422-WA0001

Alumnes d’extraescolars de futbol sala del nostre Institut al Palau Blaugrana

Els alumnes de l’Institut El Castell que realitzen l’activitat extraescolar de futbol sala, els dimecres a la tarda, varen fer una sortida el divendres 27 de març a veure el partit de futbol sala de primera divisió: Barça- Jaen, els alumnes Pol Pérez, Oriol Sánchez, Ariadna Rubio, Fran Márquez, Albert Muñoz de 1r d’ESO i Adrian Isardo de 2n d’ESO juntament amb els seus pares i el monitor de futbol Carlos Canton i la professora Dolors Brusau, van gaudir d’un ambient fantàstic al Palau Blaugrana animat per la Penya Dracs 1991 i d’un partit ple de bones jugades que es va decantar a favor del Barça 4-0.

Esperem repetir l’experiència i animem la resta d’alumnes que ens acompanyin la propera vegada.

futbol

El nostre alumnat d’intercanvi visita Barcelona

On Tuesday 24th and Wednesday 25th, the Danish students who take part in our exchange project enjoyed different visits and activities in Barcelona: Sagrada Família and other monuments by Gaudí, Barrio Gótico, Boquería Market, Ramblas, Cosmocaixa, harbour, Maremágnum, etc. Although the weather was not very good, they have fallen in love with Barcelona and the wonderful opportunities that this city can offer them.

Aquest dimarts 24 i dimecres 25, els alumnes de l’intercanvi amb Dinamarca  han gaudit de diferent visites i activitats a Barcelona: Sagrada Família i altres monuments de Gaudí, Barri Gòtic, Boqueria, Rambles, Cosmocaixa, port, Maremàgnum, etc. Encara que els temps no els ha acompanyat gaire, s’han enamorat de Barcelona i de totes les meravelles que aquesta ciutat els pot oferir.

IMG_20150325_122450 (3) Sta.Maria del Mar (1)

L’alumnat d’intercanvi danès visita Montserrat

On Monday 23rd, the group of Danish students went to Montserrat. There, they visited the Abbey, the museum and they listened to the boys’ choir. In the afternoon, they went up to Saint John by cable car and they went for walk around the natural park in Montserrat.

Your will find more information and photographs on the exchange project in our tab GEP.

El dilluns 23, el grup d’estudiants danesos van anar a Montserrat. Van visitar l’Abadia, el museu i van sentir l’escolania. A la tarda van pujar a Sant Joan amb cremallera i van fer una caminada pel parc natural de Montserrat.

Podeu trobar més informació i fotografies de l’intercanvi a la nostra pestanya GEP.

Còpia de IMGP6139

CELEBRACIÓ FESTA CANGUR

El passat dijous 19 de març hem celebrat a l’Institut una nova edició de les proves Cangur, convocada a Catalunya per la Societat Catalana de Matemàtiques. Es tracta d’una activitat de divulgació matemàtica que es fa simultàniament a diversos països d’Europa amb l’objectiu d’estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. La prova està preparada per l’associació Kangorou Sans Frontières.

Estudiants de tercer i quart d’ESO i de Batxillerat del nostre Institut han tingut una cita amb l’àlgebra, el càlcul i la geometria i, també, una trobada de convivència amb l’alumnat que ens ha visitat de l’Escola Cooperativa El Puig.

Alhora, un grup d’alumnes de 2n ha ajudat en l’organització. Aquests futurs cangurets estaven molt orgullosos de passejar-se per l’institut amb la seva “credencial” d’Organització Cangur 2015 … i de servir l’esmorzar als nois i noies tant grans (n’hi havia de Batxillerat! deien …).

Moltes felicitats a tot el grup participant!

Dibujo

XERRADA M.CARME ROCA, AUTORA DEL LLIBRE “EL FAEDOR DE MENTIDES”

Avui ens ha visitat al nostre centre l’escriptora M.Carme Roca autora del llibre “El faedor de mentides” que han llegit els nostres alumnes de 1r ESO.
La xerrada ha estat molt profitosa i enriquidora ja que l’autora ha explicat la seva experiència personal de com ha arribat a ser escriptora, com es va inspirar i treballar en la creació de la novel•la i com el passat 4 de març de 2015 ha assolit la publicació de 50 de les seves obres literàries.
A més els alumnes li han pogut preguntar els seus dubtes i inquietuds respecte a la novel•la i la seva feina.
Xerrada escriptora