BIOLOGIA

La setmana d’Esparreguera

Dilluns dia 8 de febrer s’obre l’edició nº 4 de la Setmana d’Esparreguera ‪#‎setmanacastellguera4‬ amb la presència de l’Isidre Mones Pons per fer una xerrada als alumnes de 4t d’ESO.
Però hi ha més! Enguany, volem que les famílies també hi participin.És per això que us demanem col·laboració. Com?
Molt senzill, col·laboreu amb nosaltres compartint via Facebook les vostres visions d’Esparreguera. Pot ser la fotografia d’un lloc emblemàtic o especial per a vosaltres…

Esperem les vostres “visions d’Esparreguera”

Ah!!! Molt important! No oblideu afegir el hastag #setmanacastellguera4 a la vostra imatge, així podrem fer un recull de totes les rebudes. Animeu-vos a participar!

La Finestra del Castell

El passat 20 de gener es va tornar a obrir La finestra del Castell a Ràdio Esparreguera.
Vam poder escoltar una representació de l’alumnat de 1r de batxillerat que va preparar la gimcana solidària el passat mes de desembre, per col·laborar amb La Marató de TV3.
Podeu escoltar el podscat del programa emès a Ràdio Esparreguera (89.4) amb la Nohaila El Mouden, el Pau Mateos, la Irene Mateo i el Joan Albert Rivero!

PODSCAT

L’alumnat és solidari

A vegades l’alumnat et sorprèn. Aquesta és una d’aquestes vegades. Un cop més aquest curs.
Hem començat amb els projectes etwinning i la primera tasca parlava sobre la solidaritat.
Inspirats per @eliprofelengua, vam crear un repte per ajudar a UNICEF a aconseguir donatius per pal•liar la desnutrició infantil.
He d’admetre que no hem pogut aconseguir el repte, però aquesta oportunitat ha propiciat que alguns alumnes hagin fet treballs com el que ara comparteixo.

Nois, Well done!

Lucía Rodríguez