MÉS PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT DEL NOSTRE ALUMNAT

El Campus Manresa de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) ha lliurat aquest dilluns 15 de juny els Premis UManresa a Treballs de Recerca de Batxillerat. En aquesta edició, la catorzena, s’hi han presentat 64 treballs. El treball de recerca “Els batecs de la Por” de la Lidia Vicente i l’Ana Carranza de 2n de Batxillerat, tutoritzat per Sergi Rodriguez, ha estat premiat dins la categoria “Ciències de la Salut”. També han estat finalistes en diferents modalitats. L’Ingmar Shuurman, l’Alba Herrerias i la Clara López. Moltes felicitats a tots!

fub2http://www.regio7.cat/umanresa-fub/2015/06/16/entregats-premis-umanresa-treballs-recerca/318261.html

Premi Baldiri Reixac 2014-2015

El Diumenge 7 de juny es va realitzar el lliurament dels XXXVII Premis Baldiri Reixac 2014-2015, on es va premiar el Projecte Recerca de 4t d’ESO “Estudi de l’arbrat lineal d’Esparreguera”, tutorat per la Y. Eito. Moltes felicitats a: Uxia Campo, Josep Daura, Brian Garcia, Javi Medina, Marta Subiranas, Maria Meniz i Enric Puerta.

Els Premis Baldiri Reixac són convocats per la Fundació Lluís Carulla amb la col•laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya.

grup retallat nois retallat 1logo

Concurs de Fotografia matemàtica

La fotografia “La llegenda del tauler d’escacs, una progressió geomètrica”, realitzada per la Júlia Luna Minguell de 1r de Batxillerat, ha estat reconeguda amb un accèssit en la categoria de 1r de Batxillerat. El passat dimarts, dia 2 de juny, es va celebrar l’acte de lliurament de premis a l’Auditori de Caixa Fòrum de Barcelona. El Concurs de Fotografia Matemàtica” és una activitat organitzada per l’ABEAM (Associació de Barcelona per l’Ensenyament i l’Aprenentatge de les Matemàtiques).
Felicitats Julia!

premi foto matemàtica 2015

RESERVEU LES VOSTRES ENTRADES!

Per a reservar les vostres entrades envieu un correu electrònic amb el nom i cognoms de la persona que fa la reserva i el número total d’entrades que vol reservar i la sessió (matí o tarda) a:

ieselcastell@xtec.cat

Es tindran en compte les reserves rebudes fins el dimarts 26 a les 24h.

cartell jpg mamma mia

Alumnat de 3r participa en el concurs “Els Optimistes” de Catalunya Ràdio

Més d’una trentena d’alumnes de diferents grups de 3r de l’Institut El Castell està participant durant tota aquesta setmana al concurs “Els Optimistes” de Catalunya Ràdio competint contra l’Escola Daina-Isard d’Olesa de Montserrat.
Es tracta d’un concurs en què humor i coneixements diversos es barregen. Hi participen membres de tota la comunitat educativa: professors, com l’Anna Fusté, la Carme Rabadán o el Jordi Fort; exalumnes com el Jacob Trepat i pares, en concret, David Araguàs, pare del Timothy. El programa es realitza des del nostre centre i des dels estudis de la ràdio.
A més, us demanem la VOSTRA COL.LABORACIÓ VOTANT pel nostre institut a la web del programa que trobareu en el següent enllaç. Ahhh…. i un animem a ESCOLTAR-LOS en directe de (13h a 14h) a través de la web.

Els Optimistes

La Finestra del Castell

Avui, al nostre espai a ràdio Esparreguera,  La Finestra del Castell, alguns dels nostres alumnes de l’optativa de Francès ens explicaran com ha anat l’estada lingüística a Antibes, França. A més, els alumnes de batxillerat artístic ens explicaran el que estan preparant per l’acte que es durà a terme aquest dissabte a la plaça de l’església.
No us ho podeu perdre! Recordeu, aquesta tarda, a les 18h,  a Ràdio Esparreguera (89.4FM).
20150506_104606