MÉS PREMIS ALS NOSTRES TREBALLS DE RECERCA

Premi UB – Ferran Adrià , Menció honorífica, per al millor treball relacionat amb el fet alimentari.

El dimarts, 8 de juliol, va tenir lloc al Campus de l’Alimentació de Torribera - Universitat De Barcelona, la presentació i valoració dels treballs finalistes de la ciquena edició del Premi UB - Ferran Adrià per a treballs de recerca de batxillerat. El jurat va acordar atorgar el premi d'enguany al treball Higiene microbiòlogica dels envasos de refrescos, presentat per l'alumne Hector Díaz Tejada, tutoritzat per la professora Y. Eito. Aquest és un premi per incentivar els treballs de recerca de batxillerat que relacionin les diverses ciències amb les realitats quotidianes de la cuina i l’alimentació. El proper mes de setembre es farà l’acte formal de lliurament amb el Ferran Adrià.

Moltes felicitats!

L’alumnat del Campus Ítaca 2014

campus itaca 2014

Els nostres alumnes de 3r ESO han gaudit un any més d’una estada a la UAB dins del programa educatiu del Campus Itaca.  Aquest Campus els hi ofereix una oportunitat educativa única per començar a pensar en el seu futur acadèmic i professional.

Enguany, l’alumnat ha participat en  el segon torn del Campus (del 23 de juny al 4 de juliol).  Divendres passat, 4 de juliol, es va celebrar l’acte de Cloenda a l’Hotel del Campus de la UAB, i els nostres alumnes van participar activament exposant els seus projectes de recerca que van elaborar durant la seva estada a la universitat.

Els alumnes participants de l’Institut el Castell aquest curs han estat:  Wiam Khairrabi, Maria Segador, Xavier Larrosa, Denís Jiménez, Meritxell Zamora, Ainhoa Valverde, Alvaro Ansó i Joan Fons.

A tots ells els volem felicitar per la seva implicació i participació en el Campus Itaca 2014.

FESTES DE COMIAT DE L’ALUMNAT DE 4T D’ESO I 2N DE BATXILLERAT

El dia 19 de juny a les 18 hores celebrarem el comiat dels nostres alumnes de 4t ESO, acompanyats de les seves famílies. Acabem una etapa però en comencem una altra amb molta il.lusió!

El dia 20 de juny a les 18 hores, celebrarem també el comiat de la nostra promoció de 2n de Batxillerat, també juntament  amb les famílies. Ara sí que s’ha acabat l’Institut! Us desitgem molta força i molta sort . Compteu sempre amb nosaltres!

L’equip de professorat de l’Institut El Castell

CLOENDA DEL PROJECTE TU HI ETS -2014-

El dia 11 de juny va tenir lloc la cloenda del Projecte “Tu Hi ets” a la sala d’actes de la Biblioteca Municipal de l’Ateneu. Els representats de l’alumnat de cada centre van exposar els seus treballs i tots van valorar molt positivament l’estada  a les empreses. L’any que ve continuarem!. A la foto veieu el moment en què Jenifer Cabrera, Anna Reina i Arnau Pablo exposen el seu Projecte de Recerca.