RESERVEU LES VOSTRES ENTRADES!

Per a reservar les vostres entrades envieu un correu electrònic amb el nom i cognoms de la persona que fa la reserva i el número total d’entrades que vol reservar i la sessió (matí o tarda) a:

ieselcastell@xtec.cat

Es tindran en compte les reserves rebudes fins el dimarts 26 a les 24h.

cartell jpg mamma mia

Alumnat de 3r participa en el concurs “Els Optimistes” de Catalunya Ràdio

Més d’una trentena d’alumnes de diferents grups de 3r de l’Institut El Castell està participant durant tota aquesta setmana al concurs “Els Optimistes” de Catalunya Ràdio competint contra l’Escola Daina-Isard d’Olesa de Montserrat.
Es tracta d’un concurs en què humor i coneixements diversos es barregen. Hi participen membres de tota la comunitat educativa: professors, com l’Anna Fusté, la Carme Rabadán o el Jordi Fort; exalumnes com el Jacob Trepat i pares, en concret, David Araguàs, pare del Timothy. El programa es realitza des del nostre centre i des dels estudis de la ràdio.
A més, us demanem la VOSTRA COL.LABORACIÓ VOTANT pel nostre institut a la web del programa que trobareu en el següent enllaç. Ahhh…. i un animem a ESCOLTAR-LOS en directe de (13h a 14h) a través de la web.

Els Optimistes

La Finestra del Castell

Avui, al nostre espai a ràdio Esparreguera,  La Finestra del Castell, alguns dels nostres alumnes de l’optativa de Francès ens explicaran com ha anat l’estada lingüística a Antibes, França. A més, els alumnes de batxillerat artístic ens explicaran el que estan preparant per l’acte que es durà a terme aquest dissabte a la plaça de l’església.
No us ho podeu perdre! Recordeu, aquesta tarda, a les 18h,  a Ràdio Esparreguera (89.4FM).
20150506_104606

Més premis per a l’Institut El Castell!

L’INSTITUT EL CASTELL FINALISTA DEL PREMI ENSENYAMENT 2015 DE LA FUNDACIÓ DEL CERCLE D’ECONOMIA

Dimecres 6 de maig, l’Institut El Castell va ser nomenat finalista del  premi Ensenyament  2015 atorgat per la Fundació del Cercle d’Economia.

Aquest és un gran reconeixement tant a la projecció del centre com a la seva trajectòria en aquests darrers anys fruit del treball, l’esforç i la cooperació de tots els membres que formen la nostra comunitat educativa: professors, alumnes, pas, i les pares i mares del centre.

refrito

PREMI RECERCA JOVE 2014

El passat 25 d’abril de 2015, a l’auditori de Barcelona, el conseller Mas-Colell lliurà els Premis de Recerca Jove 2014 a 72 alumnes i 11 centres de secundària pels seus treballs científics.

Entre d’altre, ha estat premiat el Treball de Recerca del nostre alumne Guillem Figueras Bartés, per Fèlix Figueras Aragay, alcalde represaliat de la Segona República a Olesa de Montserrat. Tutora: Blanca Mampel Ayuso. Aquest és el cinquè premi que rep aquest treball a més de la seva propera publicació.

Felicitats a tothom!!!

L’alumne de 2n de BTX Joan Giné guanya el Dictat Català d’Esparreguera categoria jove, i dos alumnes més obtenen premi

Ahir dia 7 de maig, a les 7 de la tarda, va tenir lloc a Can Pasqual el lliurament dels premis del 9è Dictat Català d’Esparreguera.

Tres alumnes de l’Institut El Castell van obtenir premi. El guanyador del Dictat Català va ser en Joan Giné, alumne de 2n de Batxillerat Tecnològic. La Marta Llagostera, de 1r de Batxillerat Científic  i en Roger Forn, de 2n de Batxillerat Artístic, també van resultar premiats.
Enhorabona a tots ells!
IMG-20150507-WA0002