CAP DE SETMANA MUSICAL I TEATRAL

La propera setmana, alguns dels nostres ex alumnes actuaran en dues de les propostes de l’oferta musical i teatral d’Esparreguera:
D’una banda hi ha l’obra de teatre “Déu”, de Woody Allen, a la qual actuen la Sandra Lorenzana, Imanol Segura, Laura Villanueva, Marta Donoso i Paula Barberán, tots ells van acabar els seus estudis de Batxillerat fa un o dos anys i actualment cursen estudis universitaris.
També tenim un concert del conegut grup Music Vox, on hi actuen  també els ex alumnes Adrià Garcia, Adrià Bernal i Marta Babot, als que segurament ja haureu vist al concurs televisiu “Oh Happy Day” de TV3.
No hi falteu!
  DEUmv

Visitem una planta de ceràmica!

El passat divendres 10 de gener l’alumnat de l’optativa de Ciències de la Terra I va visitar la planta de Ceràmica Collet S.A. a Esparreguera. Fundada el 1874, fabrica pastes ceràmiques i argiles per a modelar. És líder en pastes roges a Espanya, exportant a més de 40 països.

La geòloga que ens va conduir en l’explicació, Mari Carmen Ferrer, va explicar-nos amb molta claredat el procés de producció i control de qualitat dels productes fabricats, amb múltiples usos com materials de construcció, ceràmica de tota mena, cosmètics o pintures entre d’altres.

Ciencies de la Terra 1BTX

logo-batega-estatic

Aquest any hem recaptat 295,76€ a la Gimcana solidària que cada curs té lloc al nostre centre el darrer dia lectiu de l’any.

Aquests diners s’han ingressat al compte de la Fundació de la Marató de TV3 que enguany ha estat dedicada a les malalties del cor.

Moltes gràcies a tot l’alumnat que hi heu participat!!!!!!

Ingrés Marató 2014

La finestra del Castell

Avui, a la nostra finestra particular, l’alumnat de 4t d’ESO: Joan Fons, Denis Jiménez, Henar López, Pau Mateos i Davinia Serrano, ens explicaran la seva experiència com a monitors acompanyants de l’alumnat de Primària que va venir a l’Institut El Castell, el passat 20 de novembre, per tal de dur a terme activitats relacionades amb la celebració de la 19a Setmana de la Ciència.

FOTO RADIO

Els podreu escoltar aquesta tarda a les 18h a Ràdio Esparreguera al 89.4 FM. No us ho perdeu!