XERRADA DE L´EXALUMNA NATALIA GÁLVEZ

El passat divendres 24 de març va fer una xerrada als alumnes de 2n de batxillerat, en la matèria d´Economia d´Empresa, l´exalumna del nostre centre, Natalia Gálvez.

La Natalia està estudiant actualment 3r cursdel grau d´Economia Internacional, íntegrament en anglès, a la Facultat d´Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.

Va explicar als alumnes de 2n de batxilleratels aspectes més importants dels seus estudis, els va ensenyar la plataforma virtual de la Facultat i van tenir l´ocasió de plantejar preguntes i dubtes que la Natàlia va respondre molt amablement.Va ser una sessió diferent on els alumnes van tenir l´oportunitat d´intercanviar opinions i de rebre informaciómolt útil i instructiva.

Agraïm la Natàlia la seva bona predisposició i amabilitat  i li desitgem molt d´èxit tant en el terreny acadèmic i professional com en el personal.

Maribel de Frutos Llovet

Profesora d´Economia. INS Les Marines

TALLERS D´EDUCACIÓ FINANCERA A 4t d´ESO

Durant el curs escolar 2016-17 s´han realitzat al nostre centre tallers sobre economia financera en les matèries d´Economia i Emprenedoria de 4t d´ESO. Aquests tallers s´han fet  cada avaluació per voluntaris de l´associació EFEC que són persones vinculades directament amb els sector bancari.

EFEC ofereix la possibilitat d´impartir educació financera personal bàsica a alumnes de 4t d´ESO. Aquest programa d´alfabetització i educació financera s´emmarca en les recomanacions d´organismes internacionals com l´OCDE.

L´alumnat va participar activament en el desenvolupament dels tallers i l´ avaluació i els resultats han estat molt satisfactoris. Han resultat un complement molt adient per al seu aprenentatge.

Maribel de Frutos Llovet

Professora d´Economia. INS Les Marines

Preinscripció de batxillerat

En aquest link trobaràs tota la informació sobre la preinscripció de batxillerat a l’Institut Les Marines. També pots complementar aquesta informació consultant la pàgina web del Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Premis Sant Jordi 2017

Com cada curs, a Les Marines hem celebrat la diada de Sant Jordi amb la convocatòria d’un concurs literari. Fins el 31 de març alumnat de tots els cursos i nivells ha presentat els seus treballs i finalment, a la jornada que vam celebrar el dia 21 d’abril al Teatre Plaza, vam conèixer els guanyadors i guanyadores de les diferents categories. Aquí us els presentem i també podeu accedir a l’opuscle per gaudir dels textos.

1r i 2n ESO

Poesia en català

Lluitem per un futur millor, Valèria Conte i Martin, 1r ESO B

(La resta de categoria han quedat desertes)

3r i 4t d’ESO

Poesia en castellà

Un libroabierto, Laura Sogas, 4t ESO B

Narrativa en català i castellà

Sense Pausa, Pau Barceló, 3r ESO A

Las iniciales del verdadero culpable, Marina Cívico, 4t ESO B

Batxillerat

Poesia en castellà i català

Situación, Cecilia Fajardo, 2n Batxillerat A

Sang Perduda, Carolina Ramírez, 1r Batxillerat A

Narrativa en català i castellà

Llum Obscura (II), Agustina Santullo, 2n Batxillerat A

Queridamamá, Júlia Farrero, 2n Batxillerat A

Assaig de Batxillerat

L’estètica mata, Laia Sosa, 1r Batxillerat B

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Resolució del contracte del servei de neteja per al 2017, des de l’1 de maig al 31 de desembre.

Amb data 18 d’abril el director del centre ha resolt l’adjudicació del contracte del servei de neteja per al termini de l’1 de maig al 31 de desembre de l’any 2017, segons s’expressa en els documents adjunts següents:

Marinada Ràdio

El professor de Ciències Naturals, Servando Temprano, ens explica com va anar la visita a la llacuna de Gallocanta, una zona de l’Aragó en la qual es concentren a la tardor milers d’exemplars d’aus migratòries. Aquí teniu el podcast visual.

Jornada mediambiental

Aquí teniu un reportatge fotogràfic dels tallers que es van celebrar el passat 7 d’abril a 1r, 2n i 3r d’ESO. Som una Escola Verda!

Treballs de Recerca 2017

Marinada Ràdio us presenta els Treballs de Recerca que han presentat quatre alumnes de Segon de Batxillerat. Aquí podeu veure el podcast visual.

Les Marines al Sambori Òmnium 2017

Divendres, 24 de març, es va celebrar la cerimònia de lliurament de guardons del concurs de narrativa Sambori Òmnium 2017, en el qual hi ha participat l’alumnat de 4t d’ESO de Les Marines.

Donem l’enhorabona a Fernando Cívico, de 4t A, que ha escrit un dels tres treballs seleccionats a la demarcació del Baix Llobregat. Ara, els tres treballs guardonats de cada demarcació passaran a la fase següent. Esperem que també tingui molta sort en aquest nou repte!

A aquest link trobaràs més informació.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Neteja del centre des de l’1 de maig fins el 31 de desembre de 2017 (acte públic d’obertura dels sobres C)

El dimarts, 4 d’abril, a partir de les 11 hores, a la biblioteca del centre, tindrà lloc l’acte públic d’obertura dels sobres C, el contingut dels quals és l’oferta econòmica de les propostes presentades per a fer-se càrrec del servei de neteja des de l’1 de maig fins el 31 de desembre de  2017.