SERVEI DE NETEJA DE L’ANY 2017 DE L’INSTITUT LES MARINES

Data de signatura: 18 de gener de 2017

Empresa contractista:  SOLINET NETEGES S.L.U. (espanyola)

Import anual:  32.550 € (IVA  exclòs)

Ja n’hi ha prou

El passat 21 de Novembre els alumnes de 2n d’ESO van acudir a la Sala d’Actes de la Biblioteca Fernández Jurado a la representació teatral de Ja n’hi ha prou..!, obra que tracta el tema de la violència en l’àmbit de la joventut i l’adolescència. Un cop acabada la funció, els tres actors protagonistes encentaren un debat amb el públic per tal d’identificar els conflictes que es mostraven en totes les situacions representades, fonamentalment en l’ambit familiar i escolar, amb l’objectiu d’aconseguir conductes, actituds i compromisos de rebuig entre els adolescents. Aquí us deixem un petit àlbum fotogràfic d’aquesta activitat.

Taller de ràdio

En aquest podcast visual parlem d’Elektra, òpera de Richard Strauss que es va representar, amb gran èxit de públic i crítica, el passat mes de desembre al Gran Teatre del Liceu. L’obra es va estrenar a Dresde l’any 1909 i fou la primera col·laboració entre el compositor i el dramaturg Hugo von Hofmannsthal.

Händel & friends

El passat dimecres, 18 de Gener, els alumnes de 2n d’ESO del nostre centre van presenciar a l’Auditori de Barcelona, l’espectacle Händel & friends, un concert de música barroca interpretat per un baríton i quatre músics —dos violins barrocs, una viola da gamba i un clavicèmbal— i amenitzat per unes projeccions animades, obra de la il·lustradora Natàlia Zaratiegui. Aquí podeu veure fotografies d’aquesta activitat organitzada pel Departament de Música i el programa de mà.

Resolució del contracte del servei de neteja per al 2017

Amb data 23 de desembre el director del centre ha resolt l’adjudicació del contracte del servei de neteja per a l’any 2017, segons s’expressa en els documents adjunts següents:

Neteja del centre per a l’any 2017 (Acte públic d’obertura dels sobres C)

El dimarts, 20 de desembre, a partir de les 17:30 hores, a la biblioteca del centre, tindrà lloc l’acte públic d’obertura dels sobres C, el contingut dels quals és l’oferta econòmica de les propostes presentades per a fer-se càrrec del servei de neteja durant l’any 2017.

Taller de… fotoperiodisme.

Montse Martí, professora d’Història, ha visitat l’exposició World Press Photo al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. La mostra pretén sensibilitzar i informar la societat sobre realitats poc conegudes i problemàtiques socials d’arreu el món. Aquí trobaràs aquest nou podcast.

Taller de… literatura il·lustrada

Avui us parlem de literatura infantil. Escolteu aquí la crítica d’El viatge, el millor llibre il·lustrat de l’any, segons el Gremi de Llibreters de Catalunya.

Visita del grup alemany del projecte d’intercanvi de 3r d’ESO

Un any més, hem rebut la visita del grup d’alumnes alemanys d’intercanvi. Durant una setmana, els nostres alumnes els han acollit a casa seva. Tanmateix, des de l’institut hem organitzat un programa de sortides i activitats, entre les quals podem destacar, una visita guiada al Teatre Museu Dalí de Figueres i a l’Aquarium de Barcelona. També hem fet dues rutes culturals per la ciutat de Barcelona i hem visitat el castell de la nostra població.

El proper mes d’abril, els nostres alumnes viatjaran a Alemanya i viuran amb les famílies dels seus companys i companyes. Durant la seva estada, participaran en les activitats organitzades per l’escola Bustker Tal.

Aquí podreu veure un vídeo fet per la Laura Bayascas de 3r A amb un recull de les experiències que hem viscut durant la setmana d’intercanvi.

Renovació del servei de neteja del centre per a l’any 2017

Amb data 18 de novembre el director del centre ha resolt l’inici i l’aprovació de l’expedient de contractació del servei de neteja de l’institut Les Marines, per a l’any 2017. Amb les característiques expressades en els documents adjunts següents:

Anunci de licitació.

Prescripcions tècniques del servei a realitzar.