Projecte en anglès a 3r ESO: TELL A TALE

El passat 17 de maig alumnes de 3r d’ESO van representar l’obra en anglès Globynious al Teatre Plaça de Castelldefels. Aquesta activitat es part del Projecte Tell a Tale que es fa entre els instituts de secundària i les escoles públiques del nostre municipi. El projecte parteix de personatges creats i descrits pels alumnes de 4t de primària, amb els quals alumnes de secundària creen una història que després hauran de representar a les escoles i al teatre.

Entre els alumnes participants teníem escriptors, actors, actrius, un fotògraf, 4 acomodadors, un controlador de so i encarregats del decorat i maquillatge. Felicitats per a tots i totes perquè han treballat molt bé!!

Pel nostre alumnat ha estat una activitat molt creativa i motivadora. El professorat d’escoles i instituts ja estem treballant per a fer mes projectes col.laboratius pel curs vinent.

Cliqueu als links per veure les fotografies de les acutacions a l’Escola Antoni Gaudí i al Teatre Plaza.

El photocall de la graduació de 2n de batxillerat

Aquí trobareu les divertidíssimes fotografies del photocall de l’acte de graduació de 2n de batxillerat, un detall que hem d’agrair a la Romina Calvete de 2n de batxillerat A i a Selfriends Fotografía, els quals van organitzar aquesta entretinguda sessió fotogràfica que tants somriures va despertar entre alumnes, pares i professors.

La cara oculta dels profes de Les Marines

Testimonis sorprenents que us deixaran espaordits. Facetes desconegudes d’uns personatges polièdrics i misteriosos. La cara oculta dels profes de Les Marines; un programa produït per l’equip d’investigació de Marinada Ràdio. Avui us oferim l’estrany cas de Susanna Sandoval.

Oh, l’amor!

Alumnes de Segon de l’ESO han participat en el projecte Òpera a Secundària, produït pel Gran Teatre del Liceu. Els passats divendres i diumenge, dies 6 i 8 de maig, representaren l’obra Oh, l’amor! de compositor Mario Ros. Aquí podreu trobar un munt de fotos dels assaigs previs i l’estrena.

Un nou tast de novel·la negra

A Marinada Ràdio seguim repassant els autors i les novel·les més reeixides del gènere policíac. En aquesta ocasió el protagonista és Raymond Chandler i la seva obra La dama del llac. A més comptem amb els comentaris d’un veritable expert en la matèria, el professor de català Joan Ortis.

Trobada comitès ambientals d’alumnes de Castelldefels

El passat dimecres 27 d’abril, es va celebrar la II trobada amb els alumnes de les 11 escoles de Castelldefels que formen part del Programa Escoles Verdes. Del nostre centre, INS Les Marines, van assistir 4 representants del Comitè ambiental: Laura Bayascas, Lluc Clavera, Marc Llamas i Judith Orozco.
L’objectiu de la jornada era l’estudi de l’entorn de l’escola o del barri i comprovar, de manera general, l’estat del medi ambient.
Els nostres delegats verds van fer un treball previ fent fotografies de Castelldefels que reflexaven tant el que els hi agradava com el que no.
Durant la jornada, els grups formats pels alumnes assistents, van crear la fotografia ideal a partir de les aportades per totes les escoles i instituts, i la van acompanyar de un escrit en el que proposaven que podriem fer a nivell individual, d’escola i ajuntament, per millorar el nostre entorn.
Clica aquí per veure les fotografies
També podeu gaudir del resultat dels seus esforços en la següent pàgina web:

Viatges d’Intercanvi a Alemanya i Suècia

Amb els viatges dels alumnes de 3r a Alemanya i els de 1r de batxillerat a Suècia el passat mes d’abril, donem per finalitzats el projectes d’Intercanvi per aquest curs 2015-2016.

Cliqueu als enllaços per veure les fotografies d’Alemanya i Suècia.

Aquí trobareu una pel.lícula de l’intercanvi amb Alemanya feta per la Laura Sogas del 3r B.

Ah, i ja estem treballant per a portar a terme els projectes un cop mes el curs vinent!!

Les entrevistes de Marinada Ràdio

El passat 31 de març, un grup d’alumnes de Châteauroux (França) visitaren la nostra ciutat i el nostre centre. Hem volgut parlar amb la cap d’estudis, Maria del Mar Mayoral i amb la professora Celia Moreno, responsable de l’activitat, perquè ens fessin cinc cèntims d’aquest intercanvi. Aquí trobaràs el podcast visual.

Tast de novel·la negra

Tastar és prendre una petita quantitat d’un menjar o una beguda, posar-se’n un poc a la boca per apreciar-ne el gust. En sentit figurat, significa experimentar, sentir l’efecte d’una cosa. A Marinada Ràdio us proposem fer un tast de novel·les centrades en la violència, el sexe, la corrupció i la societat marginal. Avui us presentem Dispareu contra el pianista de David Goodis.

Ràdio i Música

Ràdio i Música és una assignatura optativa que cursem alumnes de Segon de l’ESO durant aquest segon quadrimestre. Des de Marinada Ràdio volem compartir amb tots vosaltres informació, entrevistes, dramatitzacions… un munt de continguts a través de podcasts visuals com aquest! Benvinguts!