Resolució del contracte del servei de neteja per al 2017, des de l’1 de maig al 31 de desembre.

Amb data 18 d’abril el director del centre ha resolt l’adjudicació del contracte del servei de neteja per al termini de l’1 de maig al 31 de desembre de l’any 2017, segons s’expressa en els documents adjunts següents:

Marinada Ràdio

El professor de Ciències Naturals, Servando Temprano, ens explica com va anar la visita a la llacuna de Gallocanta, una zona de l’Aragó en la qual es concentren a la tardor milers d’exemplars d’aus migratòries. Aquí teniu el podcast visual.

Jornada mediambiental

Aquí teniu un reportatge fotogràfic dels tallers que es van celebrar el passat 7 d’abril a 1r, 2n i 3r d’ESO. Som una Escola Verda!

Treballs de Recerca 2017

Marinada Ràdio us presenta els Treballs de Recerca que han presentat quatre alumnes de Segon de Batxillerat. Aquí podeu veure el podcast visual.

Les Marines al Sambori Òmnium 2017

Divendres, 24 de març, es va celebrar la cerimònia de lliurament de guardons del concurs de narrativa Sambori Òmnium 2017, en el qual hi ha participat l’alumnat de 4t d’ESO de Les Marines.

Donem l’enhorabona a Fernando Cívico, de 4t A, que ha escrit un dels tres treballs seleccionats a la demarcació del Baix Llobregat. Ara, els tres treballs guardonats de cada demarcació passaran a la fase següent. Esperem que també tingui molta sort en aquest nou repte!

A aquest link trobaràs més informació.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Neteja del centre des de l’1 de maig fins el 31 de desembre de 2017 (acte públic d’obertura dels sobres C)

El dimarts, 4 d’abril, a partir de les 11 hores, a la biblioteca del centre, tindrà lloc l’acte públic d’obertura dels sobres C, el contingut dels quals és l’oferta econòmica de les propostes presentades per a fer-se càrrec del servei de neteja des de l’1 de maig fins el 31 de desembre de  2017.

Participació de Les Marines a les Proves Cangur

El passat 16 de març, 31 alumnes de 4t d’ESO i de 1r i 2n de batx del nostre institut van participar en les XXII Proves Cangur, convocades per la Societat Catalana de Matemàtiques. Aquí trobaràs les fotos de l’alumnat participant.
Publicat dins de General | Deixa un comentari

Taller de… dramatització d’un conte

Pareu atenció! Un conte us explicarem, tan bé com sabrem; si l’escolteu el sentireu, qui no el sentirà no el sabrà. Escoltareu El violí d’en Patrick, escrit i il·lustrat pel britànic Quentin Blake. Blake porta molts anys en el món de la literatura infantil i ha col·laborat, entre d’altres, amb un autor conegut per vosaltres, Roald Dahl.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Concurs de curts “No da igual”

La gala de lliurament dels premis del concurs de curts NO DA IGUAL arribava el passat 10 de març a la setena edició amb un cerimònia que es va celebrar al Teatre Plaza i que va comptar amb més de 200 persones assistents. El certamen se celebra cada any dins del programa de les Jornades de les Dones.

La participació de l’alumnat de l’Institut Les Marines fou reconeguda amb diversos premis:

El primer premi Taques de Maria Brullas Moreno, Marta Arbizu Macanás i Laura Franco Martos de l’Institut Les Marines, dotat de 300€, estatueta i diplomes.

El tercer premi al curtmetratge Fotografías de Marina del Villar Rojas de l’Institut Les Marines, dotat de 100€, estatueta i diplomes.

Respecte les mencions especials es van donar estatuetes i diplomes per als guanyadors:

Millor escenificació pel curt Todo y ser mujer de Ismael Castillo i Berta Urgellés Mir de l’institut Les Marines.

• Millor fotografia: The Same de Carla Pérez Machota i Celina DiPaulo Bessio del de l’institut Les Marines.

Es va donar dos premis als instituts, un d’ells a l’Institut les Marines per ser l’institut al qual pertany el curt guanyador del primer premi.

Trobareu més informació de l’acte en aquest enllaç i podreu veure els vídeos premiats.

Donem l’enhorabona a tots els alumnes premiats i fem menció especial del professor José Antonio López per la seva implicació amb tot el nostre alumnat que participa en aquest concurs.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Esmena del Plec de prescripcions tècniques del concurs de neteja

En l’import mensual ha de constar 3.715 €, en lloc de 3.375. Podeu accedir al nou plec esmenat,

Plec de prescripcions tècniques, març de 2017