UNA VISITA MOLT ESPECIAL

El dilluns passat els nens i nens de 2nB van rebre una visita molt especial, l’Anna Diez .Es van posar molt contents/es i li van fer moltes preguntes. Ella els hi va explicar que estava treballant a una escola a la muntanya i que era molt diferent a la nostra. No tenien electricitat ni aigua, feien servir plaques solars, l’aigua l’extreien d’un pou i com que no tenien calefació cada matí encenien la llar de foc.Tenia 9 alumnes de diferents edats i el més gran cada dia caminava 4 quilòmetres per arribar a l’escola.

Els nens/es van quedar bocabadats amb tot allò que explicava i van aprendre molt sobre com es treballa a una escola tan especial com aquesta.

l’Anna ens visita

DIJOUS GRAS

Per celebrar el Dijous Gras els nens i nenes han menjat botifarra d’ou amb pa i coca de llardons.

Els ha agradat molt i han quedat ben tips!

Fotos de Dijous Gras’18

English 2nd grade

Aqui tenia uns exercices per anar repassant “my house” and “my bedroom”.

Quickminds app

Parts of a house
My home
Parts of the house and furniture

Furniture Vocabulary Memory Game for ESL Practice

Furniture
Jclic

SETMANA TEMÀTICA: Patrimoni Cultural del Papiol

Aquí teniu un recull de fotos de totes les activitats que hem anat fent al llarg de la Setmana Temàtica.
El nostre objectiu ha estat conèixer coses noves de la Festa Major i del Papiol. També que els alumnes hagin disfrutat i s’ho hagin passat bé .Que guardin un record especial d’aquestes activitats i hagin après coses diferents a les d’un dia normal.

Rercordem que a partir del pròxim dimecres dia 7 a la Biblioteca Valentí Almirall es podrà visitar l’exposició dels diferents treballs que han fet els nens i nenes de l’escola.

FOTOS DE LA SETMANA TEMÀTICA

UNES REPRESENTACIONS TEATRALS MOLT ESPECIALS

El passat 19 de gener la classe de ELS PUMES vam ser convidats a veure unes representacions teatrals molt especials, ja que van ser creades pels alumnes de cinquè.

Primer vam saber que havíem de comprar l’entrada, per això la Inés ens va donar diners que serveixen només per l’escola, per poder pagar-la, havíem de saber quants diners ens havien de tornar doncs no tothom teníem la mateixa quantitat de diners.
Un cop amb l’entrada ja vam poder entrar a la classe dels companys i companyes de cinquè qui ens van representar les peces de teatre que havien creat en petits grups. Les vam trobar molt originals i van idear fins i tot el decorat.
Ens ho vam passar d’alló més bé i ens van felicitar perque ens vam portar com a autèntics espectadors de teatre.

FOTOS DE LA REPRESENTACIÓ TEATRAL DE 5è

VISITA DE LA CORAL LA PERDIU

Avui ens ha visitat la coral La Perdiu del Papiol. Ens han explicat que és la entitat més antiga del Poble, té més de 100 anys . Fan diverses actuacions al llarga de l’any, sobretot a les festes del poble.

Ens han cantat una cançó de bressol i una havanera. Després tots junts hem cantat una caramella, que és una cançó que es canta per Pasqua.

Ens ha agradat molt la seva visita!!

Moltes gràcies per venir!!

EXPOSICIONS ANIMALS AQUÀTICS

Els nens i nenes de 2n B durant el primer trimestre van estar treballant els animals aquàtics. Per grups van escollir l’animal que volien treballar. Van buscar informació, van fer un petit mural i després van fer l’exposició oral del seu treball.

Aqui teniu els vídeos!!

ENGLISH 1ST

Activitats per anar repassant:
La primera és l’app del llibre. Quickminds 1, Unit 3
Quick mind

Numbers

Numbers: listen and choose

Numbers: match

Numbers one to ten ESL Vocabulary Croc Board Game

Numbers 1 to 10 ESL Fun Game – Catapult Game

Discovering words: numbers

NADAL JA ÉS AQUÍ!

GUIA DE LECTURA D’HIVERN 2017

Ja podeu consultar a l’apartat de BIBLIO ESPAI la nova guia de lectura d’hivern. Cliqueu a sobre del llibre i podreu llegir un petit resum.

GUIA LECTURA HIVERN 2017

POEMA: ELS LLIBRES

Cada llibre té un secret
disfressat de blanc i negre;
tot allò que et diu a tu
un altre no ho pot entendre.

Tot allò que et donarà
no ocupa lloc, ni pesa,
t’abrigarà contra el fred
d’ignorància i de tristesa.

Amb els llibres per amics
no et faltarà companyia.
Cada pàgina pot ser
un estel que et fa de guia.

Joana Raspall