CINDERELLA, ENGLISH THEATRE

Aquest matí hem anat a veure a l’auditori l’obra de teatre en anglès “Cinderella”.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Colònies 2n cicle inicial

Aquí teniu el menú… bon profit!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Intercanvi poesies 2n- P3

Els padrins i fillols lectors  de 2n i P3 us volem presentar l’intercanvi de poesies realitzades la setmana de St. Jordi.

Esperem que us agradi.

Publicat dins de Segon | Envia un comentari

Auca: La Joana Raspall

Els padrins i fillols lectors  de 4tB i 1rA us volem presentar l’auca de la Joana Raspall. Esperem que us agradi.

Publicat dins de Cicle Inicial, Primer | 2s comentaris

CUINA FÀCIL

Els alumnes de segon hem elaborat a l’aula i a la classe d’informàtica un llibre de receptes. Teniu tot tipus de receptes, senzilles d’elaborar. Us animem que les proveu de fer.

Bon profit!!!

Publicat dins de Segon | Envia un comentari

THE ENORMOUS TURNIP

Aquí teniu l’obra que estem preparant els Egipcis!

BLUE GROUP

ORANGE GROUP

Publicat dins de General | Envia un comentari

THE GINGERBREAD MAN

Els pirates estem preparant una obra de teatre ben especial. Aquí teniu els audios per practicar!

BLUE GROUP

ORANGE GROUP

Publicat dins de General | 1 comentari

THE MUSICIANS OF BREMEN

Els experiments estem preparant una obra de teatre sobre aquest preciós conte tradicional. Aquí tenim els audios!

BLUE GROUP

ORANGE GROUP

Publicat dins de General | Envia un comentari

GOLDILOCKS AND THE THREE BEARS

Els nens i nenes dels misteris estem preparant una obra de teatre en anglès. Aquí us deixem el guió per poder anar practicant!

ORANGE GROUP

BLUE GROUP

Publicat dins de General | 2s comentaris

UN PROBLEMA DE DAMES I LLENTIES…

Estem treballant els problemes matemàtics a l’aula, i vam veure un conte que ens plantejava un problema força interessant…(per poder veure el conte, premeu damunt el títol de les lletres liles)

El rei i el savi

Quan vam acabar de veure el conte, els vaig plantejar un problema que havien de resoldre per grups. En grups de 4 nens i nenes, havien de descobrir quantes llenties hi haurien en total en un taulell de dames, si en posàvem una a cada casella; dues a cada casella; tres a cada casella; quatre a cada casella i cinc a cada casella. Cada grup havia de resoldre el seu problema, i després de comprovar-ho, ens havien d’explicar com ho havien resolt, i què els havia costat més. Hem aprés una bona estratègia matemàtica: comptar de 2 en 2, de 3 en 3, de 4 en 4, i de 5 en 5 és més fàcil i ràpid que comptar d’un en un.

Publicat dins de Primer | Envia un comentari