ADÉU 6è!

I fins aquí és tot…o no és res, perquè ara comença una nova i gran etapa per a tots/es vosaltres. Molta sort a partir d’ara, ja que molts èxits i fracassos depenen completament de vosaltres, de les companyies escollides, dels estudis, dels esforços, dels treballs….

Us desitgem el millor l’escola Santa Anna i tots els seus Mestres.

Bon estiu…bona vida!!!!

ACOMIADAMENT 6è

Avui ha arribat el moment d’acomiadar als nostres nens grans de l’escola. Ha hagut alegria, celebracions, llàgrimes, penes, globus…típic d’un acomiadament! I així hem començat el dia:

I més divertit ha estat la ja famosa gimkana de fi de curs, on col.laboraven amb els mestres els alumnes de 6è:

I per últim, tota l’escola cantant la cançó “És l’hora dels adéus” dedicada exclusivament als alumnes de 6è per acomiadar-los. Els desitgem el millor!!!
Però el curs 2012-13 no s’acaba fins que el Juanjo no fa el “chupinazo final”.

JUBILACIONS

Aquest any tenim 4 jubilacions de Mestres de cicles diferents: Mª Àngels Borràs (C.I.), Montse Cercós (C.M.), Victoria Contreras (C.S.) i Maribel Galiano (Ed. Especial).

Els volem desitjar el millor en aquesta nova etapa de les seves vides. Tindran temps per fer coses que fins ara no podien o feien poc per manca de temps: llegir, viatjar, avorrir-se, passejar… Facin el que facin, en l’escola ja no hi seran, i les trobarem molt a faltar, tant mestres com alumnes.

Sempre seran ben rebudes en l’escola, en la seva escola.

Mª ÀNGELS                                       MONTSE                            MARIBEL

Comiat a la 1a “generació digital” Santa Anna

Benvolguts nois i noies de 6è:

Després de 9 anys ja ha arribat el dia en que heu finalitzat el vostre pas per l’escola Santa Anna.

Amb la majoria de vosaltres he compartit 5 anys, que són molts, i com podeu imaginar en guardo un gran record.

Entre moltes coses que vam fer junts, va ser iniciar i continuar, el primer bloc de l’escola ara ja fa uns quants anys.

Doncs si, heu tingut el privilegi de ser el grup pioner en la utilització de les noves tecnologies i utilització dels blocs i a partir de la vostra promoció, s’han creat tots els que ara tenim actualment a l’escola.

Gran part de culpa en va tenir el mestre Dani Marcos, que va ser el vostre mestre de reforç durant el curs 2007-2008, quan vosaltres fèieu el primer curs d’educació primària.

Tot va començar com una experiència nova i engrescadora ja que no sabíem res de blocs i a Internet eren poques les informacions que t’ajudaven a tirar endavant. Ens va tocar aprendre de zero, invertir un munt d’hores, lluitar contra diferents elements, però amb ganes i treball hem arribat fins aquí.

Heu pogut utilitzar aquest bloc, uns anys més que altres, durant 6 cursos, i espero que el continueu consultant quan tingueu una mica de nostàlgia i vulgueu revisar les fotos i les coses que heu anat fent al llarg de tots aquests anys.

Vull donar les gràcies a tots els mestres de l’escola ja que han continuat utilitzant el bloc com a eina de comunicació família-escola i com a eina de treball del dia a dia.

Esperem que continueu utilitzant les noves tecnologies quan aneu a l’institut i en sapigueu fer un bon ús.

Us desitgem el millor

Dani Marcos i Mercè Corbella

SETMANA DE LA MÚSICA

Aquesta setmana és la de la música, i per això a l’escola es celebra fent mini-concerts. Cada curs representa una cançó o toca instruments davant d’un altre classe. Les mestres de música coordinaven l’acte a la sala d´audiovisuals.

XIRINGADA AL MENJADOR

El passat divendres 14, a l’hora del menjador es celebrava com ja és habitual, la xiringada de fi de curs. Els nens i nenes portaven tot el matí amb un nerviosismo extra. Es van quedar molts nens que no són habitualment fixes, però és que l’ocasió ho mereix.

ELS DIPLOMATS

El dissabte passat, els pares dels alumnes de 6è, els hi van preparar una macrofesta amb moltes sorpreses incloses. S’ho van pasar genial. I l’Angel Giménez, avi d’una alumna de 6è, els va dibuixar aquest quadre tan genial. I ara el té l’escola, per cortesia de l’artista. Moltes gràcies.

PLA DE BARRIS

En els darrers mesos l’escola i el barri ha sofert uns canvis i millores importants. El Pla de Barris prové de l’Ajuntament de Premià de Dalt amb l’objectiu de millorar certes coses del barri i de l’escola, i molt important també, oferta ocupació.

A l’escola concretament, s’han pintat les parets dels patis, s’ha arreglat el jardí, s’ha fet una plantada popular (en la festa de la primavera), s’han pintat les línees de la pista… Tots plegats en gaudim.

3r DIA A LA CARRAL

La nit d’ahir acaba amb el túnel del terror…terrorífic!!!! Grandíssima tasca per part dels monitors, dels nens, dels il.luminadors…Excel.lent feina i resultat.

Últim dia a la Carral, i continuem amb el bon temps. Matí fent jocs a l’esplanada, comprem a la botiga, i finalment l’hora dels adéus, ens hem d’acomiadar.

Cal felicitar a aquest grup de 6è, ja que han col.laborat en tot el que se’ls deia, han gaudit, han estat agraïts en tots els moments amb les activitats i els monitors. Una Excel.lent convivència, voleu que tornem demà???