Anem d’excursió a l’Horta de Pinyana!!

Divendres passat, els alumnes de 2n vam anar d’excursió a l’Horta de Pinyana. Teniem moltes ganes i la veritat és que ens ho vam passar molt bé! Portem ja uns mesos treballant l’hort i com a bons hortolans que som, voliem saber que se’n pot fer dels fruits i verdures que obtindrem després de tants esforços. Com que ens agrada molt el dolç, vam decidir aprendre a fer melmelada amb una fruita ben típica de les nostres terres: la poma!

Només arribar, vam veure que estariem ben a gust: ens estaven esperant amb uns cartells de benvinguda! Primer ens van explicar quins eren els ingredients i els passos a seguir. Ens va tocar treballar: tocava tallar les pomes a trossos ben petits per tal de fer-les coure amb el sucre i el suc d’una llimona. Va ser molt divertit! Després, mentre la melmelada s’anava fent, vam anotar tots els passos per poder-ho repetir a casa i fer un munt de melmelada! Ja ens van explicar que es pot fer amb qualsevol fruita. Ens la van deixar provar. Mmmmmmm…. que bona!

A més, vam tenir la sort de gaudir d’un dia solejat i després de decorar bé els nostres pots de melmelada, vam tenir molta estona per còrrer i jugar amb els companys. Vam marxar cap a casa amb un pot de melmelada de poma i bons records per explicar i compartir!

Teniu ganes de fer melmelada? Pregunteu-nos com es fa, som uns petits experts!!

Alumnes de 2n.