Segon

CONEIXEMENT DEL MEDI. UNITAT 1: El nostre cos.

A  la classe de coneixement del medi, estem treballant el nostre cos. Ja hem començat a aprendre coses interessants. També hem anat al laboratori i hem fet algun experiment. Aviat penjarem vídeos sobre tot allò que hem anat fent.

Per començar, us deixem un vídeo que vam veure a la classe i que ens va ensenyar coses molt importants sobre el nostre cos.

FAMÍLIES CONTA CONTES

En aquest mes d’ octubre hem encetat l’ activitat de rebre a familiars dels nens i nenes de 2n a l’ escola per explicar-nos contes.

Estem molt contents perquè ja ens han visitat 4 famílies !!!

Dijous, 28 de setembre va venir el Sergio (pare del Sacha, de 2n B) i ens va explicar un conte molt divertit La Nina i els Aspanens. Ho va fer molt bé i ens el vam escoltar amb molta atenció. Des d’aquí li donem les gràcies per haver vingut a la nostra classe. Ens ho vam passar d’allò més bé.

Dijous, 5 d’ octubre va venir la Mari (mare de la Maria, de 2n A) i ens va llegir el conte Les princeses també es tiren pets. La veritat és que no només el va llegir sinó que també el va explicar, amb molt d’ entusiasme! Els nens i nenes van riure i van gaudir molt.

Dimarts, 10 d’ octubre va venir la Rosa (mare de l’ Ishtar, de 2n A) i ens va llegir dos contes. Primer, un que es deia Pegassus que forma part de El gran llibre dels éssers fantàstics i, després, el conte titulat Deu princesetes. Tots dos els hi van agradar molt i els nens i nenes van demostrar que coneixen molt bé tots els contes tradicionals de princeses.

Ho voleu veure?? Segur?? 😉

Aprofitem per animar a la resta de pares, mares, tiets, tietes, avis, àvies… a que vingueu a explicar un conte.

COMENCEM UN NOU CURS

Benvingudes famílies,

Ja estem a segon i aquest curs treballarem el CIRC. Els nens i nenes de 2n A volen aprendre cosetes sobre els pallassos. En canvi, els nens i nenes de 2n B s’han animat a investigar sobre els malabaristes. Així que us animem a portar qualsevol cosa interessant que trobeu sobre aquest tema 😉

21452605-payaso-malabarista-Foto-de-archivo

Hem començat amb moltes ganes i amb il·lusió!!