BUFALLETRES

Els alumnes de 2n, vam visitar la biblioteca Antònia Adroher, allà vam conèixer en  Cesc un “rondallaire”, que després d’explicar-nos el conte d’en BUFALLETRES, ens va convidar a crear el nostre propi museu d’un conte.

Ens va explicar que un museu és una capsa de cartró o fusta, on hi posarem els protagonistes del conte tant dibuixats, retallats i enganxats… De la mateixa manera altres elements de situació o geografia: arbres, muntanyes, animals, el sol, la lluna… paraules, frases, títol del llibre… tot construint un petit diorama.

En un racó de la classe crearem el MUSEU D’EN BUFALLETRES amb totes les capses dels llibres llegits i treballats a casa. Quan en Cesc vingui a veure tots els nostres museus segur que estarà molt content!!

captura

Museu del conte PIM, PAM, PUM, POMA.

LA POSTAL DE CAMPRODON

Avui,  els alumnes de 2n, hem tirat a la bústia les postals de Camprodon, a veure si les rebeu aviat!

postal_worker1

LA VORA DEL TER

Tot passejant per la vora del riu Ter,  en Cesc i en Lluís ens han explicat moltes coses sobre el riu, la fauna i la flora.

Ha estat molt interessant!!

img_6246img_6245

COLÒNIES

Ens agrada anar de colònies amb tots els amics …

Quina sort, hem vist molts animals, fins i tot les marmotes i les llúdrigues ! Uf que valents quan ens enfilàvem per l’aranya i ens tiràvem per la tirolina. De cap vespre hem fet una passejada pel poble de Camprodon, hem travessat el riu Ter pel pont Romànic. Després de sopar hem ballat.

Ara estem cansats i ens n’anem a dormir! Bona nit!

EL TASTET

Els nens i nenes de 2n hem fet un tastet per escollir el nom de la classe. Hem tastat: calamars, pop, musclos, escopinyes, crancs i gambes.

Ja tenim el nom de les classes, a 2nA som la classe dels crancs i a 2nB som la classe dels calamars.

BENVINGUTS AL CURS 2016-17

bon-inici-de-curs-2014-2015