SORTIDA DE TARDOR

El dia  30  i el 31  els nens i les nenes de primer i segon van anar a can Rigol, Beges.  Els nens i nenes de segon  els i van  preparar una gin-cama a els nens  i nenes de  primer. Els monitors ens van preparar uns jocs de nit però abans ens van explicar una historia sobre una nena  i uns fullets molt  entram-aliats. La  nena  es  deia  maria  castanya i amb el seu treballava recollint castanyes, vam ajudar a la maria castanya a trobar  les castanyes  que els  follets  li  ban robar.IMG_20171030_151608

Publicat dins de General | 1 comentari

L’endrapasomnis.

Avui que es 23 d’octubre em anat al teatra

juventut  a veura

l’obra da la  endrapasonis.

Anaba de la durmisona.Era una princes que

no pudia durmi perque

tania mals sons i al seu para

intenta busca una solusio.

Va creuar rius i fins i tot oceans i al final

es ba truba al endrapasomnis.endrapa

S’ACABEN ELS TALLERS

Son tallers que es fan a la escola barrufet. Als talles fem manualitats , com decora  lletras de cartro i tamve cusim. ufem als divendres : Els tallers els fan els pares mares avis i avies tiets i tietas.

fang

nora eric abril raquel.,

LA RUCA

Anirem   a  la  montanya a la  casa  de colonies de  la Ruca. La casa està a moià . Son 4 dias i 3 nits als  de 1r i 2n a . anirem am am autocar    i  ans u pasarem molt be.

la ruca

CURSA 2017

El 21 de maig de 2017 a les 10.00 hi ha la cursa barrufet.

El recorregut es de 1,5 km i poden participar pares mares fills filles .cursa

L’ARQUITECTURA

Dijous pasat va vani al lluis un arquitecta. I ens va explica que era la arqitactura. I ans u va axplica amb una istoria que anaba de un rei que volia deixa la seva Güella. Va desidi que volia fe un palau que sigues impressionant. Aix que nesitave algu que sapiges fe palaus. I va enviar els seus misajes. Inaban tornan.  Pro no li agradaba niugu. Axi que al mes llaial cunssalle. An un vaixei par anar a’ un país molt llunya. Anava parant de port en port. Fins que va trobar uns nois que li van indicar el camí d’una casa . Iban sagi el cami i es ban trobar am am una senyora mol sabia. Ban estar palan fins que ba di jo conec un arquitecta el meu germa. Anire a parla amb vell. Va parlar i va accepta. Van tornar a palau. Al rei es va entendra am la arcitecta i el va dexarlo em le constrocsio i va marxar a la gera i ban pasa els anys.

Cuan el rei va tornar a la cort es va sorprendre per que nigu sevia a on era la controcsio.  Al rei va fe crida el erquitecte quan va eribar va portar el rei a una  montanya. Des de alla es veia tota la ciutat. Pro el rei no va veura nigun palau meravellos. Es ba emfada tant que va tanca el arqueuitecte a la preso. Alcab de uns dies ejerma del rei va vaixa a el pople i es va sopendre. Als carres i avia llum las cases eran confortables al ibern i fred a l estiu. Cuan va tornar a la cort li va ecxplica a el rei que ell va fer era el arquitecta. Al erquitecta li va esplica que el rei li avia demanat que fes arquitectura i no i a mes bona arquitectura que tutom tingui la seva propia casa . I a xi em antes que es la erquitecture.

20170504_160756

Un gat a parís.

EL PASAT DIMECRES BINTISET VAM ANAR A LA FILMUTECA VEURA UNA PELI CA AS DEIA UN GAT A PARIS. UN GAT CA ASTA A PARIS CA TE DOS VIDAS UNA VIDA ES AM UNA NENA I LALTRA VIDA ES AM UN LLADRA. VEM ANA TOTS JUNS 1 I 2 IVEM ANA AM METRO.

filmoteca

RITA/NEREA/QUERALT/LEO/ZEINAB/

TOCA TOCA

Els nens i nenes de primer bem anar cosmo caixa i bem fer el toca toca. bem anar amb autocar. Com acell dia plovia no ens bem cadar a dinar.

Vem tucar una serp i tambe bem tucar una rata una granota..tanbe bem tucar el 100 peus tanbe bem tucar estrelles de mar tanbe bem tucar un arico i els cogombres de mar i un camaleo i el camaleo era de color verd .

toca

PARC ART

El dimecres dia 3 de maig 2nb i 2na    vam veure escultures   a Cassa de la selva. Hi avian animals sueltos i portabem un full . Al full hi avian unes imatges a on surtia una fotografia duna escultura . Quan les trobabem al costat de la  imatge hi avian unas preguntes i les aviem de contestar. Vem anar amb autocar vam trigar en arribar 1 hora i mitxa.

parcartparcartt

Júlia ,lua,clàudia ,Roxy,

Els guppys de la escola Barrufet

La escola Barrufet dos clases de sagon tienen guppys a clase. Están dins la paixera.A la peixera hi ha una planta, pedrés, escalfado,filtre,airejedor,termometre,paridera,peixos,

Aigua a,menga ,salebret.

Els mascles tenen la cua tronge.Els guppys nesasiten aigua calenta.Els guppys necesitan trancilitat.

Quan les famelles ponen ous a la paridera han de estar uns dies a la paridera perqué sino els mascles se les mengen.

gupi