SORTIDA A LA PLATJA

EL DIVENDRES 23 DE MARÇ TOTA L’ESCOLA ANEM A LA PLATJA EN TREN. SEGURAMENT NO ENS PODREM BANYAR PERQUÈ FARÀ MOLT FRED. ANIREM A LA PLATJA DE CASTELLDEFELS.

ANTONIO, HUGO I JORDI

EL DIA DE LA DONA TREBALLADORA

El dia de la dona treballadora és molt important per les dones. Fa molt de temps no podien fer les mateixes coses que els homes. El dia de la dona treballadora és el 8 de març. Ara les dones poden fer les mateixes coses que els homes.Les dones en aquest dia són protagonistes.
Antonio, Hugo, Pau i Jordi

Romeu i Julieta

L’altra dia als nens i nenes da l’escola barrufet bam anar al liseu. Vam veure Romeu i Julieta. El teatre anaba de que as bsucaban i s’anavan truban amb persunatges. Al final as troban i as fan un petó.

SORTIDA DE TARDOR

El dia  30  i el 31  els nens i les nenes de primer i segon van anar a can Rigol, Beges.  Els nens i nenes de segon  els i van  preparar una gin-cama a els nens  i nenes de  primer. Els monitors ens van preparar uns jocs de nit però abans ens van explicar una historia sobre una nena  i uns fullets molt  entram-aliats. La  nena  es  deia  maria  castanya i amb el seu treballava recollint castanyes, vam ajudar a la maria castanya a trobar  les castanyes  que els  follets  li  ban robar.IMG_20171030_151608

Publicat dins de General | 1 comentari

L’endrapasomnis.

Avui que es 23 d’octubre em anat al teatra

juventut  a veura

l’obra da la  endrapasonis.

Anaba de la durmisona.Era una princes que

no pudia durmi perque

tania mals sons i al seu para

intenta busca una solusio.

Va creuar rius i fins i tot oceans i al final

es ba truba al endrapasomnis.endrapa

S’ACABEN ELS TALLERS

Son tallers que es fan a la escola barrufet. Als talles fem manualitats , com decora  lletras de cartro i tamve cusim. ufem als divendres : Els tallers els fan els pares mares avis i avies tiets i tietas.

fang

nora eric abril raquel.,

LA RUCA

Anirem   a  la  montanya a la  casa  de colonies de  la Ruca. La casa està a moià . Son 4 dias i 3 nits als  de 1r i 2n a . anirem am am autocar    i  ans u pasarem molt be.

la ruca

CURSA 2017

El 21 de maig de 2017 a les 10.00 hi ha la cursa barrufet.

El recorregut es de 1,5 km i poden participar pares mares fills filles .cursa

L’ARQUITECTURA

Dijous pasat va vani al lluis un arquitecta. I ens va explica que era la arqitactura. I ans u va axplica amb una istoria que anaba de un rei que volia deixa la seva Güella. Va desidi que volia fe un palau que sigues impressionant. Aix que nesitave algu que sapiges fe palaus. I va enviar els seus misajes. Inaban tornan.  Pro no li agradaba niugu. Axi que al mes llaial cunssalle. An un vaixei par anar a’ un país molt llunya. Anava parant de port en port. Fins que va trobar uns nois que li van indicar el camí d’una casa . Iban sagi el cami i es ban trobar am am una senyora mol sabia. Ban estar palan fins que ba di jo conec un arquitecta el meu germa. Anire a parla amb vell. Va parlar i va accepta. Van tornar a palau. Al rei es va entendra am la arcitecta i el va dexarlo em le constrocsio i va marxar a la gera i ban pasa els anys.

Cuan el rei va tornar a la cort es va sorprendre per que nigu sevia a on era la controcsio.  Al rei va fe crida el erquitecte quan va eribar va portar el rei a una  montanya. Des de alla es veia tota la ciutat. Pro el rei no va veura nigun palau meravellos. Es ba emfada tant que va tanca el arqueuitecte a la preso. Alcab de uns dies ejerma del rei va vaixa a el pople i es va sopendre. Als carres i avia llum las cases eran confortables al ibern i fred a l estiu. Cuan va tornar a la cort li va ecxplica a el rei que ell va fer era el arquitecta. Al erquitecta li va esplica que el rei li avia demanat que fes arquitectura i no i a mes bona arquitectura que tutom tingui la seva propia casa . I a xi em antes que es la erquitecture.

20170504_160756

Un gat a parís.

EL PASAT DIMECRES BINTISET VAM ANAR A LA FILMUTECA VEURA UNA PELI CA AS DEIA UN GAT A PARIS. UN GAT CA ASTA A PARIS CA TE DOS VIDAS UNA VIDA ES AM UNA NENA I LALTRA VIDA ES AM UN LLADRA. VEM ANA TOTS JUNS 1 I 2 IVEM ANA AM METRO.

filmoteca

RITA/NEREA/QUERALT/LEO/ZEINAB/